پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ احمد قبلان

حوزه/ ما همچنان بر تمسک به اندیشه امام موسی صدر تاکید می کنیم. ما لبنان را آن گونه می خواهیم که امام موسی صدر می خواست؛ لبنانی که کشور مشارکت و همزیستی و همبستگی سیاسی و عدالت اجتماعی و حکومت صالحان باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام شیخ احمد قبلان از روحانیون شیعه لبنان در مراسم تکریم بانوان حافظ و قاری قرآن مدرسه دارالقرآن مجتمع فرهنگی الحسینی منطقه الخرایب تاکید کرد: ما به دنبال انتخاب رئیس جمهوری ملی و میهن دوست و امانتدار هستیم و دمشق را دشمن اسرائیل و هم پیمان مقاومت بداند.

وی افزود: ما همچنان بر تمسک به اندیشه امام موسی صدر تاکید می کنیم. ما لبنان را آن گونه می خواهیم که امام موسی صدر می خواست؛ لبنانی که کشور مشارکت و همزیستی و همبستگی سیاسی و عدالت اجتماعی و حکومت صالحان باشد و ما نیز همچون امام صدر بر این باوریم که ذره ای از میراث ما با تمام کشور برابر است و وجب به وجب لبنان باید زیر نظر حاکمیت باشد و اگر آسیبی به جنوب برسد، به شمال نیز سرایت خواهد کرد و مقاومت لبنان بزرگ ترین سپر در مواجهه با اشغالگران صهیونیست و تکفیری ها می باشد.

قبلان همچنین با تاکید بر اهمیت فراگیری قرآن، به خواهران شرکت کننده در دوره های حفظ و قرائت قرآن کریم تبریک گفت و آنها را تشویق کرد به فراگیری اسلام صحیح ادامه دهند؛ چراکه امام صدر از ما می خواست پیرو چنین اسلامی باشیم و اثری از اسلام افراطی و تکفیری نباشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha