شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دانشگاه باقر العلوم

حوزه/ دانشگاه باقرالعلوم(ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از بین برادران و خواهران طلبه متقاضی شرکت در دوره آموزش زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی این دانشگاه، با شرایط ویژه، نام‌نویسی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، دانشگاه باقرالعلوم(ع) از میان برادران و خواهران طلبه برای ترم پاییز 1394 دوره زبان انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی ثبت نام می‌کند.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند تا 18 شهریور  صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و مکان ثبت نام، پردیسان، انتهای بلوار دانشگاه، دانشگاه باقرالعلوم(ع)، طبقه اول و اتاق 110  مراجعه کنند.

 همچنین مدارک لازم برای ثبت نام، یک قطعه عکس 4×3 جدید، یک برگ تصویر شناسنامه صفحه اول، گواهی حوزوی و برای همسران طلاب، برگ ارزیابی همسر به همراه  تصویر صفحه دوم شناسنامه است.

لازم به ذکر است؛ منابع امتحانی از کتاب‌های زبان عربی و انگلیسی دوره چهارساله دبیرستان است و متقاضیان زبان‌های فرانسه و آلمانی فقط از طریق مصاحبه پذیرفته می‌شوند.

همچنین زمان آزمون، شنبه 21 شهریور ماه جاری  برای خواهران ساعت 8 صبح و برای برادران 10 صبح و محل آزمون در دانشگاه باقرالعلوم(ع) است.

 خاطرنشان می شود: از پذیرفته شدگان نهایی مبلغ پنجاه هزار تومان برای هر ترم، دریافت و در صورت کسب معدل 18، مبلغ فوق برای ترم بعدی منظور خواهد شد.

 داوطلبان  شرکت در این دوره‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دانشگاه باقرالعلوم(ع) به آدرس www.bou.ac.ir مراجعه کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha