جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قبادی کرمانشاه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: اجرای برنامه های فرهنگی تبلیغی و آموزشی با حضور روحانیون، موجب کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی، امروز در جمع روحانیون و مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: برنامه های دینی، فرهنگی و آموزشی روحانیون علاوه بر نشر و تبلیغ فرهنگ اسلامی موجب کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: وضعیت کنونی جامعه و هجمه های فرهنگی دشمنان، سبب شده که فعالیت خود را در عرصه فرهنگ بیش از گذشته بیشتر و منسجم تر کنیم تا دست دشمنان از انقلاب و اسلام کوتاه گردد و بتوانیم با اقتدار در سطح جهان اثرگذار باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با پیشرفت تکنولوژی و ظهور ماهواره، اینترنت و سایر وسایل ارتباط جمعی، جوانان و خانواده ها بیشتر در خطر و آسیب های شبیخون فرهنگی می باشند، لذا باید در راستای احیا و تقویت فرهنگ اسلامی باید مجدانه تلاش کرد.

حجت الاسلام قبادی در پایان تصریح کرد: روحانیون و مسئولان تبلیغات اسلامی وظیفه خطیری بر عهده دارند و می توانند با بینش و آگاهی و با توجه به رسالتی که در دستور کار آن ها قرار گرفته، زمینه رشد و شکوفایی و پیشرفت انقلاب و اسلام را فراهم کنند تا ارزش های انقلاب و اسلام در برابر گزند دشمنان محفوظ بماند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha