جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهدی محمدی فر - کرمانشاه

حوزه / معاون تبلیغ و تهذیب حوزه کرمانشاه گفت: جهت آمادگی بیشتر و دانش افزایی مبلغین و مبلغات فعال در مدارس آموزش و پرورش، کارگاهی دو روزه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه اظهار داشت : جهت افزایش آمادگی بیشتر و همچنین دانش افزایی در راستای فعالیت مبلغینی که امسال در مدارس آموزش و پرورش تبلیغ خواهند نمود کارگاهی دو روزه در مرکز استان، در اواخر شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: مدارس آموزش و پرورش و قشر جوان و نوجوان یکی از مواردی است که نیاز به کار فرهنگی و تبلیغی به صورت ویژه دارد و باید این عزیزان نسبت به مسائل مرود نیاز آگاهی کامل داشته باشند و بتوانند در مقابل مشکلات اجتماعی کاملاً مقاوم و دارای بینش کافی باشند.

حجت الاسلام محمدی فر افزود : امروزه دشمن در صدد است با جنگ نرم از طریق مختلف قشر نوجوان و جوان را که آسیب پذیر هستنند مورد حمله اهداف خود به صورت جنگ نرم قرار دهد و ما باید آمادگی لازم و کامل را برای ایمن کردن جوانان و پاسخ به حملات دشمنان داشته باشیم.

معاون حوزه کرمانشاه تصریح کرد : مسلط شدن و آمادگی نسبت به مطالب و مباحث و همچنین روش بیان و ارتباط گیری با این قشر خاص جامعه و روش سخنرانی و نیز انتخاب و طریقه محتوای خاص برای این مخاطبین از جمله موارد ارائه شده در این کارگاه آموزشی است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد : مبلغین خواهر و برادر شرکت کننده در این کارگاه با آگاهی از مطالب ارائه شده و بهره گیری کافی از آن، تأثیر مهم و مطلوبی بر مخاطبان خود داشته باشند و شاهد نتیجه‌گیری رضایت بخشی از این امر باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha