پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 اختتامیه مکالمه عربی  یزد

حوزه/ نهمین دوره تابستانه آموزش مکالمه عربی حوزه علمیه استان یزد، با حضور رئیس مرکز زبان حوزه و با معرفی نفرات برگزیده، در مدرسه علمیه مصلی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، در پی دستور آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور مبنی بر این که آموزش زبان جزء دروس سطح یک قرار گیرد، مرکز زبان حوزه اقدام به برگزاری دوره های تابستانه مکالمه عربی در قم و سراسر کشور کرد که با استقبال طلاب روبرو شد.

 در حوزه علمیه یزد نیز دوره نهم آموزش مکالمه زبان عربی با شرکت تعدادی از طلاب مدارس استان، در مدرسه  علمیه مصلی برگزار گردید و امروز آیین اختتامیه آن با سخنرانی شاکر محمود افضلی، رئیس مرکز زبان حوزه و معرفی نفرات برگزیده، برگزار شد.

رئیس مرکز زبان حوزه یزد در این مراسم، گفت: یزد توانست با بهره گیری از اساتید بومی، اقدام به برگزاری دوره مکالمه عربی کند و اگر این کار با جدیت ادامه یابد، به عنوان قطب آموزشی زبان عربی در کشور جا می افتد.

وی در پایان، فراگیری زبان عربی بصورت تخصصی را یکی از الزامات موفقیت طلاب در عرصه تبلیغ بین المللی ومقابله با هجمه ها و شبهات دشمنان مکت اهل بیت(ع) دانست.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha