جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله محسن مجتهد شبستری

حوزه/ اگر کار های انسان توام با اخلاص باشد دارای اجر اخروی است اما اگر از روی اخلاص انجام نشود، پاداشش همان ریا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت الله مجتهد شبستری، عصر امروز در دیدار با اعضای مجمع خیرین سلامت استان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه خدمت به معلولین دارای اجر ویژه ای در نزد پروردگار متعال است، اظهارداشت: تمام خدمات اجتماعی در اسلام مطلوب بوده و دارای اجر اخروی است، مخصوصا خدمت هایی که به خاطر ضرورت و سختی آن از اجر بیشتری هم برخوردار هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، افزود: شهید بهشتی به همراه نمایندگان مجلس در تاسیس سازمان بهزیستی نقش به سزایی داشتند و امیدواریم که این سازمان بیش از پیش در فعالیت های خود موفق شود چرا که فعالیت در این سازمان مایه افتخار است.

وی با تاکید بر اهمیت عمل خالصانه و بدون ریا، ادامه داد: عمل صالح یعنی عمل شایسته و بجا که این مهم از روی اعتقاد و تشخیص وظیفه صورت می گیرد نه از روی شهرت و ریا ؛ اگر این کار توام با اخلاص باشد دارای اجر اخروی است اما اگر از روی اخلاص انجام نشود، پاداشش همان ریا خواهد بود.

به گفته رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ، هرکسی که برای خدا تلاش و مجاهدت نماید، خداوند هم یاری رسان او خواهد بود و او را نصرت خواهد کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha