جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید هاشم صفی الدین

حوزه/ سید صفی الدین گفت: حزب الله همواره در مقابل فساد و مفسدان ایستاده و با هرگونه فعالیت سیاسی مردمی برای مبارزه با فساد موافق است، زیرا فساد باید پایان یابد و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم یادبودی در مجتمع امام مجتبی علیه السلام تاکید کرد: مبارزه با فساد سیره مقاومت است و حزب الله همواره در مقابل فساد و مفسدان ایستاده و با هرگونه فعالیت سیاسی مردمی برای مبارزه با فساد موافق است، زیرا فساد باید پایان یابد و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی افزود: حزب الله همواره از مبارزه با فساد حمایت می کند و این امری است که همه ما باید به دنبال آن باشیم و موضع خود را در برابر کشور و ملت لبنان مشخص کنیم به ویژه در شرایط کنونی منطقه که نیازمند حکمت و معرفت و درایت و شجاعت و قدرت بیشتری می باشد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: ما با گفتگو موافقیم و در آن شرکت می کنیم و با هر امری که کشور را از بحران های کنونی نجات دهد موافقیم و اگر برخی بر این باورند که قانون انتخابات موجب سامان یافتن اوضاع می شود، ما هم اعلام می کنیم که از روز اول خواستار قانون انتخابات نسبی بوده ایم و اگر امروز همه گروه ها و احزاب با چنین قانونی موافق هستند، ما هم به خاطر نجات لبنان با آن موافقیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha