جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام  صمد ناصری تبریز

حوزه/مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) تبریز دفاع از ولایت و ارزش ها را از رسالت های امروز روحانیت دانست و گفت: ولایت فقیه چشم بیدار نظام اسلامی است و با مدیریت و هدایت های داهیانه، از اسلام و انقلاب حراست می کند.

حجت الاسلام و المسلمین صمد ناصری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز با بیان اینکه علم و تقوا دو بال  موفقیت طلاب محسوب می شوند، گفت: علم و تقوا باید توأمان باشند و اگر علم باشد و تقوا نباشد، آن علم ارزشمند نخواهد بود، چرا که اگر ارزش داشت خود آن عالم را تربیت می کرد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز افزود: علم بدون تقوا، علاوه بر اینکه فایده ای در بر نخواهد داشت، بلکه مضر هم هست و باید نسبت به این مساله دقت کرد.

وی با بیان این که هیچ فضیلتی بالاتر از تقوا نیست، گفت: خداوند متعال در آیه 13 سوره مبارکه حجرات می فرماید: ان اکرمکم عند الله اتقکم/بهترین شما در نزد پروردگار با تقوا ترین شما است، تقوا صفتی است که مایه فخر انسان بوده و سعادت دنیوی و اخروی را به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصری ادامه داد: از مهمترین لوازم تقوا، تحصیل خوب، بصیرت، ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب خصوصا ولایت فقیه است، چرا که اگر ولایت فقیه ضربه ببیند، اسلام ضربه خواهد خورد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز تصریح کرد: ولایت فقیه چشم بیدار نظام اسلامی است و به عنوان ناخدای کشتی انقلاب، با مدیریت ها و هدایت های داهیانه خود از اسلام و انقلاب حراست و پشتیبانی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصری افزود: اگر خواهان تقویت اسلام هستیم باید ولایت را تقویت کنیم و این مهم مورد تاکید همه علماء، شهدا و بزرگان است.

وی در خاتمه گفت: اگر ایران اسلامی در ناامن ترین منطقه عالم قرار گرفته و خشم ابر قدرت ها را به دنبال دارد، اما در عین حال به برکت ولایت فقیه امن ترین کشور دنیا شناخته می شود است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha