پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست روءسای اتحادیه های صنفی استان قم با آیت الله مقتدایی

حوزه/ مدیرعامل انجمن حامیان توسعه حوزه های علمیه گفت: خیرین تاکنون بیش از صدمیلیارد تومان تعهد حوزه سازی داشته اند که در مدت اندک فعالیت انجمن رقم بسیار خوبی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مصطفی امین منصور امروز در نشست روءسای اتحادیه های صنفی استان قم با آیت الله مقتدایی که در جامعه مدرسین برگزار شد، به ارائه گزارشی از اقدامات انجمن حامیان توسعه حوزه های علمیه پرداخت و اظهار داشت: خیرین تاکنون بیش از صدمیلیارد تومان تعهد حوزه سازی داشته اند که در مدت اندک فعالیت انجمن رقم بسیار خوبی است.

وی با اشاره به نذورات مردم برای ایجاد مدرسه علمیه، گفت: خانواده ای از خوزستان نذر کرده بودند در قم مدرسه علمیه ویژه برای برگزاری درس تفسیر احداث شود.

امین منصور با بیان اینکه امکانات اداری و عمرانی حوزه از بازاریان متدین خریداری می شود، ابراز داشت: این اقدام در راستای حمایت از بازاریان متعهد و متدین صورت می گیرد.

وی افزود: برای خرید صندلی های مدارس علمیه افراد متدینی هستند که سود کالا را نمی گیرند یا تخفیف قابل توجهی می دهند.

مدیرعامل انجمن حامیان توسعه حوزه های علمیه تصریح کرد: یکی از تجار خیر، توزیع سه هزار تن سیمان را برای ایجاد زیرساخت های حوزه های علمیه متقبل شد که وقتی گزارش دقیق توزیع به وی ارائه شد، شش هزار تن دیگر را نیز تقبل کرد.

امین منصور با بیان اینکه یکی از شرکت های حمل و نقل، انتقال سیمان ها را انجام می دهد، گفت: تاکنون حداقل 200 تریلی به طور رایگان بارها را در اقصی نقاط کشور توزیع کرده اند.

وی تصریح کرد: همچنین تاکنون بیش از 3500 تن آهن را به قیمت کارخانه از فروشندگان  گرفته ایم و در اختیار حوزه قرار داده شده است تا هزینه های ساخت حوزه کاهش پیدا کند.

مدیرعامل انجمن حامیان توسعه حوزه های علمیه در پایان خواستار همکاری تجار قمی با این انجمن شد.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha