جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: صدا و سيما از ظرفيت نويسندگان، پژوهشگران ، نخبگان حوزه علميه، حداكثر بهره را ببرد.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه» به نقل از  روابط عمومي اداره كل پژوهش هاي اسلامي صدا و سيما آيت الله حسيني بوشهري در مراسم تكريم و معارفه مديركل جديد مرکز پژوهش هاي اسلامي صدا و سيما اظهارداشت: پيامبر (ص) مي‌فرمايد « "إنَّ الله يُحِبُّ أَن يَرَى ءاثَارَ نِعمَتِه على عَبدِه ». خداوند متعال دوست دارد نعمتي را كه به بنده اش عطا مي كند اثر آن را در رفتار و كردار او ببينيد.

وی افزود: خداوند متعال دوست ‌دارد اثر نعمت آبرو، شخصيت، زيبايي سخن، علم و دانش، را در رابطه با بنده اش ببيند اميرمؤمنان علي (ع) فرموده اند: إِنَّ لِلَّهِ فِي كُلِّ نِعْمَةٍ حَقّاً، فَمَنْ أَدَّاهُ زَادَهُ مِنْهَا، هر نعمتي كه خدا به ما انسان‌ها داده حقي را هم براي خودش قرار داده فمن ادّاها حفظها و من قصّر عنه خاطر بضمان نعمته. هر كسي حق اين نعمت را ادا كند حق خدا را ادا كرده است.

آیت الله حسيني بوشهري در ادامه بیان داشت: صدا و سيما داراي ظرفيت بسيار بالايي است. روحانيت و حوزه هاي علميه و شما مسئولان، احساس مي‌كنيم آن طور كه بايسته است از ظرفيت اين رسانه استفاده بايسته در رابطه با ماموريتي كه خدا به دوش ما گذاشته نكرده و نبرده ايم.

مدیر حوزه های علمیه گفت: در رابطه با اين ظرفيت بايد كاري كنيم كه هم اعتلابخش نظام، انقلاب، دين و آيين و باورهاي اعتقادي ما باشد. و هم  چهره زيباي اسلام را به دنيا عرضه كنيم. در اين زمينه نياز به كار پژوهشي زيادي داريم. 

معاون جامعه مدرسین افزود: دكتر شفيعي سروستاني ، انساني باانگيزه، پرتلاش و خدوم است. ان شالله با اين ماموريت و مسئوليتي كه امروز حكمشان در اينجا خوانده شد، بيش از آنكه تا كنون درخشيده اند، بدرخشند و منشأ خيرات و بركات براي صدا، سيما و رسانه ملي، نظام و دينداران و متدينان باشند.

 آيت الله حسيني بوشهري خطاب به حجت الاسلام والمسلمين  نهاوندي مدیر جدید مرکز همایش های اسلامی صدا و سیما نیز گفت: از ظرفيت حوزه، نويسندگان ، پژوهشگران و نخبگان حوزه، حداكثر بهره را ببريد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha