پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 357681
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
الازهر

حوزه/ دانشگاه الازهر مصر در راستای توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی خود بنا دارد با همکاری دانشگاه آکسفورد، دوره ای آموزشی برای ۳۰ نفر از اساتید الازهر برگزار کند تا مهارت های آموزشی این اساتید افزایش یافته و با راه های ارتباط با دانشجویان انگلیسی زبان آشنا شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزای«حوزه» دانشگاه الازهر مصر اعلام کرد در راستای توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی خود بنا دارد دوره های آموزشی دانشگاه آکسفورد انگلستان را برای 30 نفر از اساتید الازهر برگزار کند تا مهارت های آموزشی این اساتید افزایش یافته و با راه های ارتباط با دانشجویان انگلیسی زبان آشنا شوند.

دکتر محمد مهنا مسئول برگزاری این دوره ها گفت: این دوره در راستای ایجاد پل ارتباطی میان الازهر و سایر مؤسسات علمی و فرهنگی جهان و با هدف تحقق رسالت جهانی الازهر و ایجاد زمینه استفاده اساتید الازهر از تجربیات دیگران برگزار می شود.

وی افزود: این دوره با همکاری دانشگاه آکسفورد برگزار شده و زمینه ای برای ارتباط بیشتر با این دانشگاه و برگزاری دوره هایی در رشته های دیگر خواهد بود تا الازهر با روش های نوین آموزشی آشنا شده و از تجربیات دیگران در این زمینه استفاده کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha