پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی

حوزه/ امروز دشمنان با محیط سازی مجازی، نسل جدید را مسموم و با ایجاد عشق های مجازی برای جوانان، اندیشه او را معیوب و سپس با رها سازی در محیط های اجتماعی طبیعی، نظام سازی فرهنگی ما را دچار اختلال می سازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی، در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درگز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی، پیروی از امام(ره) و مقام معظم رهبری و توجه ویژه به نماز را دو ویژگی بارز این شهید سرافراز دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه با اشاره به ضرورت پرداختن به مدیریت محیط های اجتماعی، گفت: امروز برای آن که بتوانیم نقش فرهنگ سازانه خود را در برابر عوامل منفی گوناگونی که در جهت تحقق ولایت طاغوت اعمال می شود، به خوبی و تأثیرگذار ایفا کنیم، باید مدیریت محیط های اجتماعی را در اولویت قرار دهیم.

وی با بیان این که پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت(ع) بر مدیریت این محیط ها تأکید فراوان داشتند، ابراز داشت: برای آن که امروز نسل نو را از مخاطراتی که در برابر سبک زندگی او رخ نموده، محافظت کنیم باید محیط های اجتماعی را با سبک و فرهنگ الهی و دینی تنظیم کنیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی، با اشاره به فعالیت دشمنان در محیط های مجازی، تصریح کرد: امروز دشمنان با فعالیت های مجازی و محیط سازی مجازی، دایره خیال و آرزوهای نسل جدید را مسموم و با ایجاد عشق های مجازی برای جوانان، اندیشه او را معیوب و سپس با رها سازی در محیط های اجتماعی طبیعی، نظام سازی فرهنگی ما را دچار اختلال می سازند. لذا باید برای مقابله با آنها برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha