پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوزه آذربایجان شرقی

حوزه/ مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدارس علمیه تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مدیران و اساتید مدارس علمیه و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در تبریز، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدارس علمیه تبریز، ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مدیران و اساتید مدارس علمیه و مسئولان استانی، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام و المسلمین ناصری، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) ضمن خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه و ارائه گزارش سالانه، ابراز امیدواری کرد تا در سال تحصیلی جدید آمار طلاب نخبه و ممتاز افزایش یابد.

حجت الاسلام و المسلمین انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی نیز در سخنانی کوتاه خواستار توجه جدی طلاب به درس و بحث گردید و گفت: تحصیل باید همراه با مباحثه صورت گیرد چرا که مباحثه محتوای درس را در ذهن طلاب تثبیت می کند.

پس از پایان سخنان مدیر حوزه علمیه استان که با صلوات گرم و همیشگی طلاب تبریز همراه بود، نوبت به سخنرانی به آیت الله مجتهد شبستری رسید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، خواستار رعایت سه اصل تحصیل، تهذیب و بصیرت شد و گفت: از همین ابتدای سال با خود عهد ببندید تا با تحصیل علم و تقوا و ولایتمداری، خود را آماده جهاد فرهنگی نمایید.

پس از پایان سخنان آیت الله مجتهد شبستری، از طلاب نخبه و ممتاز تبریز تجلیل و هدایای نیز به آن اهداء گردید.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha