جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدارس دینی آستان مقدس حسینی

حوزه/ مدارس دینی از مهم ترین برنامه های آستان مقدس حسینی به شمار می رود و این مدارس تاثیر مستقیمی در انتشار معارف قرآنی و علوم اهل بیت علیهم السلام دارد و در برنامه درسی خود به دروسی همچون فقه، عقائد، اخلاق و خطابه اهتمام دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ علی القرعاوی مسئول بخش مدارس دینی آستان مقدس حسینی گفت: 43 مدرسه دینی در داخل و خارج عراق توسط آستان مقدس حسینی و طبق برنامه مشخص درسی اداره می شود.

وی افزود: آستان مقدس حسینی این مدارس را در داخل و خارج از عراق زیر نظر دارد و امور اداری و برنامه درسی این مدارس را مدیریت می کند و از این میان 40 مدرسه در مناطق مختلف عراق و سه مدرسه در خارج عراق وجود دارند.

القرعاوی خاطر نشان کرد: مدارس دینی از مهم ترین برنامه های آستان مقدس حسینی به شمار می رود و این مدارس تاثیر مستقیمی در انتشار معارف قرآنی و علوم اهل بیت علیهم السلام دارد و در برنامه درسی خود به دروسی همچون فقه، عقائد، اخلاق و خطابه اهتمام دارد.

وی افزود: در این هفته از 5 مدرسه دینی ویژه بانوان در مناطق مختلف عراق بازدید کرده ایم که روی هم رفته 1000 طلبه دارند در شهرهای مشهدالشمس، الجمعية، البکرلي و حی المهندسین قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha