پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 357876
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
قرآن

حوزه/ معاون قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان گفت: ثبت نام در آزمون قرآن و عترت اصفهان تا ۲۰ مهر ماه ادامه دارد.

حجت الاسلام ابوالفضل يعقوبي، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان اظهاركرد: آزمون قرآن و عترت موسسات قرآني كشور 22 آبانماه به صورت سراسری برگزار مي شود كه فراخوان برگزاري اين آزمون در شهرستان هاي استان اصفهان اعلام شده است.

وي افزود: 24 موسسه قرآني مجري برگزاري اين آزمون در سراسر استان اصفهان هستند اما 324 موسسه قرآني فعال استان فعاليت ثبت نام و ارائه مشاوره اين آزمون را انجام مي دهند.

معاون قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان بيان كرد: هزينه ثبت نام مسابقات در روزهاي اول ارزانتر از روزهاي پاياني است و افراد متقاضي به شركت در اين آزمون نسبت به تسريع در ثبت نام براي اين آزمون اقدام كنند.

وي، با بيان اينكه ثبت نام در آزمون قرآن و عترت از 16 شهريور آغاز و تا 20 مهر ادامه دارد، گفت: ثبت نام به صورت الكترونيكي است و افراد علاقه مند به شركت در اين آزمون بايد به سايت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مراجعه كنند.

حجت الاسلام يعقوبي، با بيان اينكه 15 رشته قرآن و معارف اسلامي براي اين دوره از آزمون در نظر گرفته شده، گفت: اين رشته زير مجموعه رشته هاي حفظ قرآن، مفاهيم قرآن، تدبر در قرآن و مفاهيم نهج البلاغه است.

وي، اهدا جوايز نقدي و غير نقدي شامل كمك هزينه سفرهاي زيارتي را از هداياي برگزيدگان اين آزمون دانست و گفت: به افراد برتر و كساني كه موفق به كسب نمره شوند، لوح تقدير از سوي معاونت قرآن و عترت اهدا مي شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha