جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
و حجت الاسلام ملکی

حوزه/ مشاور وزیر آموزش و پرورش امروز حدود ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از روحانیون و مبلغان در بخش های گوناگون آموزش و پرورش مشغول فعالیت و همکاری هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ملکی، امروز در دیدار با آیت الله مرتضی مقتدایی، رئیس شورای عالی حوزه های علمیه به ارائه گزارشی از  فعالیت های ستاد همکاری های حوزه و آموزش پرورش پرداخت.

وی افزود: تفاهمنامه  همکاری که بین حوزه و آموزش پرورش صورت گرفت، در  11 طرح پیشنهاد و به  تصویب رسید؛ اگر چه موفق به اجرا شدن  همه  طرح ها نشده ایم.

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش پرورش دلایل اجرا نشدن طرح های مصوب را فراهم نشدن بستر لازم و قوانین، بخش نام های  و تقویت نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: قطعا با اجرا شدن این برنامه ها، هرساله این دو نهاد دارای یک نقشه راه برای ادامه بهتر و سازنده تر خواهند داشت.

دبیر­ ستاد همکاری های حوزه و آموزش پرورش اظهار داشت: در سال جدید9 برنامه برای اجرایی شدن پیش بینی شده و انتظار می رود که با فراهم شدن زمینه های آن هر چه زودتر اجرا شود.

وی تأسیس حوزه علمیه برای فرهنگیان، توان­مند­ساختن معلمان آموزش و پرورش، راه انداری مدارس معارفی با مدیریت و نظارت حوزه همانند مدارس امین و صدرا، جهت دهی به پایان نامه های سطح 3 و 4 حوزه برای رفع مشکلات آموزش و پرورش و تخصصی کردن تبلیغ برای مقاطع تحصیلی مختلف­ را از جمله برنامه های ستاد عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی با بیان اینکه امروز در شرائط بسیارخوبی از لحاظ همکاری با حوزه بوده و می توان با برنامه ریزی بهتر و دقیق تر سطح این همکاری ها را در ابعاد گوناگون ارتقاء بخشید، خاطر نشان ساخت:  در حال حاضر حوزه ظرفیت بسیار خوبی برای تخصصی کردن تربیت مبلغ دارد .

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش گفت: در تفاهم نامه صورت گرفته مدیر حوزه های علمیه قول راه اندازی 10 مدرسه معارفی را به این ستاد اعلام کرده و در این مورد همه کارها از انتخاب مدیر گرفته تا استاد را حوزه انجام خواهد داد و آموزش و پرورش هم  به پشتیبانی آن می پردازد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: آموزش و پرورش ظرفیت بسیار خوبی برای حوزه است و می تواند با راه کار های مناصب 40 میلیون مخاطب را تحت پوشش خود قرار دهد و به تبلیغ آموزه های دین بپردازد.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی افزود: امروز حدود 2 هزار و 700 نفر از روحانیون در بخش های گوناگون آموزش و پرورش مشغول فعالیت و همکاری بوده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد بیشتر این همکاری ها در سند چشم انداز باشیم.

انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پروین IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    0 0
    خدایا ای ملت بیغیرت ای بدبخترین مردم جهان ای بیغیرترین مخلوق شیطان ای کثیفترین جوانان که از زنهای هرزه اروپائی هم کثیفترید نگذارید این بیسوادها واینمصرف کنندگان وارد اموزش بچهایمان شوند اخه ای ایرانیان بیغیرت بیائید بیاندیشید ببینید علمای اخرین علم اینها توانسته یک قاشق درست کند توانستند شکم یک موش را سیر کنند توانستند یک سرماخوردگی را درمان کنند ای ایرانیان بیغیرت وبی تعصب وبی دین ولا مذهبان قسم بخدا خداوند از این جماعت نفرت دارد که اینهمه بلاها تمام دنیا را گرفته بقران همه از این جماعت است چون خداوند نفرت دارد از زندهای که هیچ سودی وهیچ خدمتی برای هیچ نفس کشی ندارند چرا ایرانی ایا هنوز هم نمیفهمید امریکای جهانخوار با اینها همدستند هنوز هم گوش به حرفهای مزورانه این قوم گوشمیکنید لعنت برما ایرانیان خائن ولعنت بر سپاهیان اجنبی ووطن فروشان ایران لعنت برما ولعنت بر اب وخاک بیغیرت پرور ایران لعنت بر همه موجودات زنده ومرده ایران