سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام حسینی شاهرودی - کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کتاب‌های مختلفی از علمای بزرگ اهل سنت در مورد امام جواد (علیه‌السلام) وجود دارد که مقام و عظمت آن امام همام را در بین علمای اهل سنت بازگو می‌کند.

به گزارش  خبرگزاری«حوزه» از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی، در مراسم معارفه مدیر جدید مرکز خدمات حوزه، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: کتاب‌های مختلفی از علمای بزرگ اهل سنت در مورد امام جواد (علیه‌السلام) وجود دارد که مقام و عظمت آن امام همام را در بین علمای اهل سنت بازگو می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه بیان داشت: خوشبختانه، امروز وضعیت معیشتی طلاب و روحانیون با عنایت به خدمات ارائه شده توسط مرکز خدمات مطلوب‌تر شده است.

وی در ادامه از زحمات مخلصانه حجت الاسلام قاسمی گل تشکر کرد و برای حجت الاسلام عزیزی در تصدی این مقام آرزوی توفیق در خدمت نمود.

ماموستا حسینی، از اعضای شورای افتای شهر سنندج ، در ادامه  مراسم ضمن تبریک به حجت الاسلام محمدی برای انتصاب به عنوان مدیر مرکز خدمات استان کردستان ، اظهارداشت: حجت الاسلام قاسمی گل مدیر سابق این مرکز از نیروهای خدمتگزار و دوستدار روحانیت می‌باشد و خدمات ارزنده‌ای در این مدت انجام دادند.

وی در ادامه به برخی خدمات ارائه شده توسط مرکز خدمات مانند مستمری خانواده مرحومین اشاره کرد و افزود: این خدمات از برکات انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است.

خاطرنشان می شود: مراسم معارفه حجت الاسلام عزیزی، مدیر مرکز خدمات استان کردستان و تودیع حجت الاسلام قاسمی گل، مدیر سابق این مرکز با حضور  حجت الاسلام و المسمین حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و جمعی از مسئولین مرکز خدمات و استان در سالن اجتماعات شهدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha