جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وقف

حوزه/ مسئول اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک کرمانشاه گفت : نقش بی بدیل وقف در اسلام کاملا مشهود بوده و موقوفات نقش بزرگی در تقویت برنامه های دینی دارند.

حجت الاسلام یوسف احمدی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به نقش و جایگاه ویژه و ارزنده وقف در اسلام اظهار داشت : ریشه دینی واعتقادی وقف در اسلام سبب شده است بزرگترین پشتیبان برنامه های دینی و معنوی باشد و از حامیان مهم حوزه های علمیه بشمار رود.

وی با بیان اینکه بزرگترین وقف در استان کرمانشاه به حوزه علمیه تعلق دارد عنوان کرد : مردم همواره پشتیبان و همراه حوزه علمیه به عنوان مکتب انسان ساز و منادی دین مبین اسلام بوده و هستند.

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک کرمانشاه گفت : در ادوار مختلف مردم برای حمایت و حفاظت از دین مبین اسلام در ماقبل توطئه های دشمنان آن و مستکبرین از جان خود گذشته اند و نتیجه این اعمال خیرخواهانه حفظ حوزه های علمیه بسیار قوی و علم پرور بوده است.

حجت الاسلام احمدی عنوان کرد : مردم  شریف و و لایت مدار ایران اسلامی هیچوقت از اعمال و نیات خیرخواهانه خود در راه اسلام و مسلمین دریغ ننموده اند و امیدوارم با اعمال وقف های متوالی و متعدد دیگر از سوی افراد متمول شاهد رشد و پشیرفت بیشتر حوزه های علمیه و برنامه های دینی و مذهبی باشم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha