شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 358226
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
حجت الاسلام ناصر شاکریان - تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیر‌کل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر استفاده از امکانات نوین روز در تبلیغ علوم دینی، گفت: از ظرفیت های فضای مجازی برای ترویج آموزه های قرآنی بهره ببریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان ظهر امروز در جلسه ارزیابی فعالیت‌های قرآنی طرح مصباح الهدی و نورالهدی استان مازندران با اشاره به حضور گسترده قرآن‌آموزان در طرح‌های ۶ ساله مصباح‌‌الهدی و نور‌الهدی مازندران، گفت: تقویت ارتباط و استمرار انس با قرآن باید از اولویت‌ طرح‌های قرآنی شود.

وی با بیان اینکه آموزش مهارت‌های زندگی دینی نیز در اردو‌ها و جشنواره‌های قرآنی مورد انتظار است، افزود: جمع‌آوری و ثبت خاطرات و دوری از رفتار‌های غیر‌دینی باید از ثمرات اردوهای دینی و قرآنی شود.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر اینکه فعالیت در محضر قرآن از افتخارات هر انسان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیریت برگزاری جشنواره‌های قرآنی مصباح‌الهدی و نورالهدی به صورت مناسبی برگزار شده است که از مسئولان آن تقدیر می‌کنیم.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به خدمت کردن به زائران از افتخارات افراد دینی است که علاوه بر فعالیت‌های دینی و قرآنی بر افتخارات اعضای ستاد برگزاری جشنواره مصباح‌الهدی و نورالهدی محسوب می‌شود، اظهار کرد: از آرزو‌های ما بوده است که وسیله زیارت افرادی شویم که اولین بار به پا‌بوس امام هشتم رفتند.

این استاد حوزه مازندارن،  با اشاره به ارزیابی انجام شده از دهمین جشنواره قرآنی مصباح‌الهدی و نورالهدی، اظهار کرد: رضایت‌مندی قرآن‌آموزان از جشنواره پایانی طرح مصباح‌الهدی و نورالهدی دلیلی به موفقیت طرح است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران  خواستار استمرار ارتباط قرآن آموختگان طرح مصباح‌الهدی و نورالهدی با واحد قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران شد و گفت: معتقدم باید از قرآن آموختگان طرح مصباح‌الهدی و نورالهدی برای ترویج فرهنگ دینی و قرآنی استفاده شود، همچنین استفاده از فضای مجازی برای تقویت ارتباط با قرآن‌آموزان استفاده بهینه شده و خاطرات قرآن‌آموزان برای استفاده علاقه‌مندان دیگر درج و ثبت شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha