شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله مصباح

حوزه/ عضو خبرگان رهبري گفت: امروز جامعه ايران اسلامي نيازمند فعاليت يكپارچه فرهنگي است و موفق ترين و نيرومندترين عامل ايمان و توكل به خداوند متعال و حركت رو به رشد فرهنگي مي باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه»،‌ آيت الله محمد تقي مصباح يزدي عصر امروز در ديدار اعضاي شوراي مركزي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان كشور اظهارداشت: امروز همه اقشار و گروه هاي جامعه بايد هوشيار و آگاه باشند به گونه اي كه اجازه نفوذ دشمن را در نظام اسلامي ندهند.

رئيس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اشاره به سخنان اخيرمقام معظم رهبري،‌ تصريح كردند: اگر بفهميم و متوجه باشيم رهبرمعظم انقلاب براي يك عمر جامعه اسلامي، راه را نشان دادند و ما بايد بگيريم علامت ها را تا بتوانيم بر دشمنان قسم خورده اسلام و نظام فائق آييم.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم تاكيد كردند: آنچه امروز دشمن هدف گرفته است، ايمان ملت آگاه و بصير ايران است.

آيت الله مصباح يزدي اظهارداشتند: دلسوزان حوزه و دانشگاه امروز موظف هستند مردم را بيدار كنند و ايمان، خودباوري و وحدت ميان مردم را تقويت كنند.

ایشان ادامه داد: بيش از سه دهه است كه دشمن در اردوگاه شرق و غرب با همه اختلافاتي كه با يكديگر دارند، ولي بر سر دشمني با نظام اسلامي متحد هستند،‌ دارند بر روي شكست ناپذيري ملت ايران كار پژوهشي و تحقيقاتي انجام مي دهند و امروز دريافته اند كه ركن ركين وحدت و اتحاد ملت ايران وجود ارزشمند مقام معظم رهبري عامل اتحاد و انسجام و سربلندي ملت بصير ايران مي باشد.

عضو خبرگان رهبري تصريح كرد: امروز دشمن چه علني و چه غير علني با استفاده از عناصر ضعيف النفس خود در داخل مرزهاي جمهوري اسلامي، رهبري معظم انقلاب را هدف گرفته اند تا جايگاه و چهره ايشان را تضعيف كنند، ولي جامعه علمي و فرهيخته كشور بايد هوشيار باشند و مانع از اين نوع رفتارها شوند.

آيت الله مصباح يزدي با اشاره به نفوذ فرهنگي دشمن و اقدامات خبيثانه ايشان در داخل مرزهاي كشور تاكيد كرد و گفت: امروز جامعه ايران اسلامي نيازمند فعاليت يكپارچه فرهنگي است و موفق ترين و نيرومندترين عامل ايمان و توكل به خداوند متعال و حركت رو به رشد فرهنگي مي باشد.

انتهاي پيام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha