جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی رهبر

حوزه/ امام جمعه موقت اصفهان گفت: با توجه به مذاکرات هسته ای نباید فرصتی برای نفوذ فرهنگی دشمن ایجاد شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان درباره هشدارهای رهبر انقلاب پیرامون مسائل فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن، ضمن اشاره به سخنان ایشان در جمع فرماندهان سپاه اظهار داشت: اصرار ایشان بر آمادگی برابر نفوذ فرهنگی، به خاطر فراموش نکردن مسئولیتی است که در مقابل استکبار جهانی، حفظ انقلاب و ارزش های آن داریم.

وی تاکید کرد: پاسداری از انقلاب و اسلام تنها، وظیفه سپاه نیست، بلکه این وظیفه همه مردم و مسئولین است از جمله کسانی که کار فرهنگی انجام می دهند، دغدغه رهبری در مسئله فرهنگ بسیار زیاد است، اما متاسفانه عده ای این مسئله را آسان گرفته اند.

عضو جامعه روحانیت مبارز ، در ادامه افزود: وقتی دشمن از کتاب، فیلم و رسانه های بیگانه برای تحریف مبانی انقلاب و حساسیت زدایی از استکبار استفاده می کند، برای این است که به نحوی به داخل کشور نفوذ کند و دغدغه های رهبر انقلاب برای این است که هر کس در هر کجا نسبت به حفظ ارزش های انقلاب حساسیت نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین رهبر به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: وقتی ایشان میفرمایند که با آمریکا تنها در مسئله هسته ای مذاکره می کنیم، یعنی این طور نباشد که مذاکرات بهانه ای شود برای نفوذ فرهنگی دشمن، بلکه نباید به هیچ وجهی چنین اجازه ای به دشمن داده شود.

وی افزود: تمام مسئولین در هر صحنه ای همچون مذاکرات باید توجه داشته باشند که نسبت به حفظ ارزش های انقلاب ذره ای عقب نشینی نکنند و اصرارها و تاکیدات مقام معظم رهبری را در امر فرهنگی جدی بگیرند و این گونه مسائل قربانی دعوای جناحی احزاب نشود.

انتهای پیام/313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha