شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رضا حقیان - امام جمعه دورود

حوزه/ جوانان به عنوان سربازان خط مقدم خدمت خالصانه به ایران اسلامی، همواره با تبعیت از فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری، در تمام رویدادهای تاریخی، انقلابی و دفاعی این مرزو بوم خوش درخشیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام رضا حقیان، ظهر امروز در همایش "نقش جوانان در همدلی و هم زبانی"، کانون امام علی(ع) شهرستان دورود ، با اشاره به نقش جوانان در  تحقق همدلی و هم زبانی دو.لت و ملت، گفت: جوانان به عنوان سربازان خط مقدم خدمت خالصانه به ایران اسلامی، همواره با تبعیت از فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری، در تمام رویدادهای تاریخی، انقلابی و دفاعی این مرزو بوم خوش درخشیده اند.

وی با اشاره به این که جوانان باید با وحدت و همدلی در جهت پیشرفت  و توسعه کشور در ابعاد گوناگون علمی و عملی تلاش کنند، بیان داشت: جوانان ایران اسلامی با توکل به خدا، اعتماد به نفس و روحیه خودباوری همواره در مسیر پیشرفت و توسعه ایران اسلامی گام بر می دارند و برای اعتلای استقلال سیاسی و اقتصادی این کشور تلاش های خالصانه ای انجام خواهند داد.

امام جمعه دورود با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های جوانان در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: جوانان با غیرت، با اهدای خون خود در دفاع از اسلام، انقلاب، نوامیس و آب و خاک مملکت، اجازه تعدی دشمن به خاک مقدس ایران را ندادند و در این راه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

حجت الاسلام حقیان با اشاره به این که امروز مسئولان باید با تشویق جوانان، از طرح ها و ایده های آنان حمایت کنند، ابراز داشت: بدون شک حمایت مسئولان از ایده ها و ابتکارات جوانان می تواند در حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی، علمی، سیاسی و ... کشور موثر واقع شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهرستان دورود در طول ۸سال دفاع مقدس، ۳۵۰شهید تقدیم کشور کرده است، خاطر نشان کرد: بخش اعظمی از شهدا، جوانان شجاع و غیور بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha