پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام عباسی - جامعه المصطفی

حوزه/ معاون پژوهش و رئیس پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص) تلاش و جدیت مضاعف حوزه و دانشگاه را لازمه تقویت شتاب علمی کشور عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه و دانشگاه های و مراکز آموزش عالی اظهار داشت: تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ و تقویت شتاب علمی در کشور اقتضا می کند حوزه و دانشگاه بیش از پیش در این راستا از خود تلاش و جدیت نشان دهند.

وی افزود: امروز دشمنان می خواهند با ترفندهای گوناگون جلوی رشد و پیشرفت علمی ما را بگیرند، اما حوزویان و دانشگاهیان متعهد و متخصص نخواهند گذاشت نقشه شوم آنها به ثمر بنشیند.

معاون پژوهش جامعه المصطفی(ص) همچنین با بیان این که یکی از انتظارات جدی از حوزه و دانشگاه تلاش برای بومی سازی و اسلامی سازی علوم انسانی است، گفت: برای تحقق این هدف مهم ، می بایست ظرفیت های عظیم این دو نهاد بزرگ علمی به ویژه حوزه های علمیه مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بی شک هم افزایی و تعامل بیشتر حوزویان و دانشگاهیان می تواند به تحقق این هدف کمک کرده، باعث ناکامی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha