پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حاجی صادقی

حوزه/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ما به تاسی از سیره و راه نورانی شهدای والامقام در برابر همه زورگویان و مستکبران عالم، عزتمندانه ایستاده و از اصول خود دفاع می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاج صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا و رزمندگان ما با تکیه بر فرهنگ دینی و روحیه بسیجی بود که توانستند با دست خالی اما توکل بر خدا در برابر همه قدرت های دنیا که آن روز از صدام حمایت می کردند بایستند و حماسه درخشان 8 سال دفاع مقدس را رقم بزنند.

وی همچنین افزود: شهدای عزیز ما به خوبی دِین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند و امروز نوبت ماست که با بصیرت و ولایت مداری از دستاوردها و میراث گرانقدر آنان حراست کرده و نگذاریم دشمن به آن گزندی وارد کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی در ادامه با بیان این که شهدا به ما درس ولایت مداری و استقامت تا آخرین لحظه را آموختند، گفت: ما نیز باید با تبعیت از ولی فقیه به عنوان نائب امام زمان(عج) ضمن قدردانی از شهدا و حفظ خون مقدس آن ها ، نشان دهیم که بچه شیعه و حزب اللهی ها نخواهند گذاشت راه و یاد امام و شهدا در این کشور فراموش شود.

وی همچنین با اشاره به آیه مبارکه قرآن که شهدا زنده هستند و در جوار حق روزی می خورند، ابراز داشت: شهدا نمُرده اند چه آن که که راه زندگانی حقیقی همانی است که شهدا به ما نشان دادند و ما باید با عبادت خدا و تقرب به سوی او در این راه مقدس گام برداریم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha