پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام میرعمادی لرستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: دفاع مقدس اوج تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است و باید امروز دست‌آوردهای این دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان جامعه منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی عصر امروز در همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در استانداری  برگزار شد، با تسلیت حادثه منا و جان باختن حجاج مسلمان و ایرانی در این فاجعه افزود: سرزمین مقدس مکه و مدینه متعلق به اسلام است و مسلمانان باید مناسک حج خود را با آرامش و امنیت انجام دهند، ولی متاسفانه رژیم آل سعود با فاجعه اخیر ابروی نداشته خود را بر باد داد.

وی با اشاره به اینکه رژیم آل سعود با اعمال فشار بر کشورهای حادثه دیده در این سانحه سعی دارد آمار واقعی کشتار حجاج را کتمان کند، افزود: رژیم آل سعود فکر می‌کند، با این برنامه‌ها می‌تواند  از عمق فاجعه بکاهد.

امام جمعه خرم اباد با اشاره به اینکه مسئولان آل سعود توانایی اداره حرمین شریفین را ندارند تصریح کرد:پیام فاجعه اخیر منا و کشتار حجاج ،نابودی رژیم آل سعود است.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با بیان اینکه عاقبت ظلم و جور سرنگونی رژیم آل سعود است، خاطرنشان کرد:گروه جوان و بی‌تجربه رژیم آل سعود از آغاز مدیریت خود تاکنون جز بی تدبیری و جنایت فعالیتی دیگر انجام نداده اند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به جنایات سعودی‌ها در بحرین و یمن نیز گفت:این ستمگران در ماه رمضان نیز با درخواست مسلمانان و غیر مسلمانان بر متوقف کردن جنگ در این ماه مبارک نیز اعتنا نکردند و همچنان به کشتار مردم بی دفاع و مظلوم یمن ادامه دادند.

این استاد حوزه، در بخش دوم سخنان خود با اشاره به هفته دفاع مقدس نیز اظهار داشت:دفاع مقدس اوج تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است و باید امروز دست‌آوردهای این دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان جامعه منتقل شود.

وی با اشاره به این‌که دفاع مقدس تقابل دو جبهه کفر و اسلام بود افزود: دشمنان در آغاز انقلاب نوپای ایران اسلامی با جنگ تحمیلی به انقلاب سعی داشتند از گسترش آرمانهای اسلام و انقلاب جلوگیری کنند، اما با دفاع راسخ جوانان این مرزوبوم دشمن اجازه تعرض به خاک این مملکت را پیدا نکرد.

امام جمعه خرم آباد در پایان با اشاره به اینکه  دوران دفاع مقدس تثبیت حقانیت نظام بوده گفت: امروز نیز مردم ایران اسلامی با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت تا پای جان از ارمانهای اسلام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha