سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدارهای آیت الله حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله حکیم در دیدار با استاندار جدید نجف اشرف، از مسئولان استانداری خواستند برای خدمت به مردم و شهروندان دست به دست هم دهند و اهتمام بیشتری به حفظ نظافت و قداست نجف اشرف داشته باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از کارکنان آستان مقدس امام حسن عسکری(ع) به همراه تولیت این آستان مقدس با حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم دیدار کردند.

آیت الله حکیم در این دیدار از مسئولان آستان مقدس عسکری در سامرا خواستند اهتمام بیشتری به این آستان مقدس و زائران آن داشته باشند و از سوی دیگر برای تامین امنیت این شهر مقدس با دستگاه های امنیتی و شهروندان همکاری بیشتری داشته باشند.

قداست و نظافت شهرهای مقدس حفظ شود

آیت الله حکیم در دیدار دیگری با لوئی الیاسری استاندار جدید نجف اشرف از مسئولان استانداری خواستند برای خدمت به مردم و شهروندان دست به دست هم دهند و اهتمام بیشتری به حفظ نظافت و قداست نجف اشرف داشته باشند.

ایشان همچنین از استاندار نجف اشرف خواستند توجه بیشتری به جوانان داشته باشد و برای آگاه سازی و تغذیه اعتقادی و معنوی آنها تلاش کند، زیرا این اعتقاد مردم است که عراق و مقدسات آن را از خطرات حفظ می کند.

عشایر تعصبات خلاف شرع را کنار بگذارند

آیت الله حکیم در دیدار با عشایر منطقه الصویرة، از عشایر عراق خواستند به دین و احکام شرع اهتمام داشته باشند و از تعصبات بیجا و خلاف شرع دوری کنند.

ایشان افزود: این دین است که عراق را از خرابی و نابودی حفظ کرده، پس همه ما باید به دین توجه داشته باشیم و به آن ملتزم باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha