پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار رئيس اوقاف شیعیان عراق با حجت الاسلام قاضی عسکر

حوزه/ رئيس ديوان وقف شيعي عراق ضمن ابراز همدري با ملت ، رهبري و دولت ايران و خانواده هاي داغدار حادثه منا تاكيد كرد: مردم عراق در غم از دست دادن حجاج ايراني با برادران ایرانی شريك اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»به نقل از حج، حجت الاسلام سيد علاء الموسوي رئيس ديوان وقف شيعي عراق و هيئت همراه امروز با حضور دربعثه مقام معظم رهبري در مكه مكرمه با حجت الا سلام والمسلمين قاضي عسكرنماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني ديدار و گفتگو كردند.

در اين ديدار كه چند تن از مسئولان بعثه مقام معظم رهبري نيز حضور داشتند رئيس ديوان وقف شيعي عراق جان باختن و مفقود شدن صدها تن از حجاج ايراني در مسير رمي جمرات در مني را مصيبتي بسيار بزرگ توصيف كرد و خواستار واكنش و همفكري شخصيت ها و انديشمندان كشورهاي اسلامي براي جلوگيري از تكرار اينگونه حوادث شد.

رئيس ديوان وقف شيعي عراق ضمن ابراز همدري با ملت، رهبري و دولت ايران و خانواده هاي داغدار تاكيد كرد: مردم عراق در غم از دست دادن حجاج ايراني با شما شريك اند.

دراين ديدار سرپرست حجاج ايراني نيز به فرافكني برخي رسانه ها در نحوه انعكاس اخبار اين حادثه دلخراش اشاره كرد و گفت: شواهد گوياي آن است تعداد قربانيان اين حادثه بيش از آماري است كه تاكنون اعلام شده است .   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha