جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله محسن مجتهد شبستری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ، گفت: متاسفانه گسترش شبکه های مجازی به غیر از جهات مثبتی که دارد، آفاتی را از قبیل تضییع وقت به همراه دارد که باید با برنامه ریزی از گسترش آفات آن جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل پست کشور،  گفت: در قدیم خیلی از ارتباط ها به وسیله پست انجام می گرفت اما از زمانی که تلفن و فضای مجازی به وجود آمده، مردم پیام خود را به وسیله این ابزار آلات به همدیگر می رسانند.

وی، افزود: سازمان پست به دنبال گسترش ارتباطات و فضای مجازی، نقش خود را گسترش داده و در سایر ابعاد به ارائه خدمات می پردازد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، به رشد شبکه های مجازی هم اشاره  کرد و گفت: متاسفانه گسترش شبکه های مجازی به غیر از جهات مثبتی که دارد، آفاتی را از قبیل تضییع وقت به همراه دارد که باید با برنامه ریزی و اجرای آن جلوی آفات آن گرفته شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، افزود: وجود اداره پست باعث صرفه جویی در هزینه ها و مسافرت ها بوده و از تضیع وقت، آلودگی هوا، ترافیک و سایر مشکلات جلوگیری می کند.

وی، تاکید کرد: اداره پست و نامه رسانان ، امانت داران مردم هستند،لذا رساندن امانات مردم نباید کوتاهی و سستی کرد.

بر پایه این گزارش، در پایان این دیدار نسخه ای از مهر یادبود حضرت امام خمینی(ره) از طرف مدیر عامل پست کشور به آیت الله مجتهد شبستری اهداء شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha