پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آشتیانی

حوزه/ معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: هشدارها و ابراز نگرانی های مقام معظم رهبری درباره خطر نفوذ فرهنگی و رسانه ای دشمن را باید جدی بگیریم و برای مقابله با آن برنامه داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید فرمودند خطر و آسیب ناشی از نفوذ فرهنگی و سیاسی حتی بالاتر از نفوذ اقتصادی و امنیتی است و بنابر این مردم و مسئولان و نخبگان بیشتر باید راجع به آن حساس و هوشیار باشند.

وی همچنین با اشاره به تذکر اخیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به وزیر ارشاد درباره خطر نفوذ فرهنگی و رسانه ای دشمن گفت: طبعاً وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید حافظ و پاسدار فرهنگ ایرانی و اسلامی ما به خصوص در رابطه با رسانه ها باشد چرا که مطبوعات و خبرگزاری ها زیر نظر آن ها فعالیت می کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه درسال های اخیر مطبوعات زنجیره ای به تعبیر رهبری به پایگاهی برای دشمن تبدیل شده بودند که باید مراقب نفوذ دشمن از طریق رسانه ها باشیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تذکری دلسوزانه به وزیر ارشاد دادند تا ان شاالله مراقب باشند که دشمن از طریق ابزار رسانه نتواند به اهداف شوم خود دست یابد.

نماینده مردم قم در مجلس همچنین گفت: نفوذ رسانه ای و فرهنگی کاملاً ملموس و محسوس است و اگر ارتباطاتی است باید آن را مورد توجه جدی قرار داد و اوضاع را به خوبی رصد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha