پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سبحانی

حوزه/ در آستانه فرارسیدن عید غدیر، ساختمان جدید بنیاد فرهنگی امامت با حضور آیت الله صافی گلپایگانی، از مراجع معظم تقلید شعیه در قم و تنی چند از بزرگان حوزه های علمیه و خیرین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سبحانی مراسم بهره برداری از ساختمان جدید بنیاد فرهنگی امامت که با حضور حضرت آیت الله صافی گلپایگانی برگزار شد، با بیان اینکه این بنیاد از سال 1387 با هدف تربیت متخصصان رشته امامت آغاز به کار کرده است، گفت: تا کنون بیش از 300 طلبه سطح سه از بنیاد فرهنگی امامت فارغ التحصیل شده اند که با بهره برداری از ساختمان جدید فضای آموزشی این مرکز و تعداد دانش آموختگان به 10 برابر افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه این مرکز در شهرهای تهران، یزد، خراسان شیراز و نجف اشرف شعبه دارد، ابراز داشت: هم اکنون بیش از 1 هزار و 600 طلبه در این بنیاد در رشته های امامت، عقاید و مبارزه با فرق انحرافی مشغول به تحصیل هستند.

رئیس بنیاد فرهنگی امامت ادامه داد: ساختمان مرکزی بنیاد فرهنگی امامت به همت خیران در فضایی به متراژ 5 هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال ساخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی با بیان اینکه شناخت خدا در گرو شناخت موضوع خطیر امامت است، خاطرنشان ساخت: اهمیت امامت تا آنجاست که پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) از ابتدای رسالت خویش از هر فرصتی برای تبیین جایگاه امامت و ولایت استفاده می کردند.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha