پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام بهرام پور مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان، گفت: به لطف الهی، استان خوزستان دارای سرمایه های عظیم انسانی در حوزه علمیه بوده و إن شاءالله این مهم همچون گذشته سبب مصونیت مردم در مقابل تهاجم فکری و فرهنگی دشمن خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، پیش از ظهر امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه اهواز، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر بیان داشت: هرسال در ایام مبارک دهه ولایت و عید غدیرخم مراسم عمامه گذاری طلاب خوزستانی، برگزار می‌شود.

وی، با قدردانی از آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، بیان داشت: تلاش‌های این عالم ربانی، در گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های حوزه علمیه خوزستان، برکات عظیمی را برای این استان به ارمغان آورده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به ارتقاء فعالیت‌های حوزه این استان، ابراز داشت: به لطف الهی، استان خوزستان دارای سرمایه های عظیم انسانی در حوزه علمیه بوده و إن شاءالله این مهم همچون گذشته سبب مصونیت مردم در مقابل تهاجم فکری و فرهنگی دشمن خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور، با اشاره به تلبس بیش از 220 نفر از طلاب خوزستانی در سال جاری، گفت: از این تعداد، 110 طلبه از شهرستان اهواز به کسوت سربازی امام زمان(عج) درآمدند و این جای بسی خوشحالی و سرور را برای ما به ارمغان دارد.

وی در پایان با اشاره به عمامه گذاری 50 نفر از طلاب مدارس علمیه اهواز، اظهار داشت: طلابی که امروز به دستان بابرکت آیت‌الله موسوی جزایری، ملبس شدند، از مدارس علمیه خاتم‌الانبیاء(ص)، امام رضا(ع)، امام خمینی(ره)، فاطمیون و آل طیب بودند که از خداوند منان آرزوی توفیقات روزافزون این عزیزان را داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha