جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز اسلامی هامبورگ

حوزه/ كتاب «مسجد آبی آلمان»، تاریخ مسجد امام علی علیه السلام و مرکز اسلامی هامبورگ منتشر شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، كتاب نفيس «مسجد آبی آلمان»، تاریخ مسجد امام علی علیه السلام و مرکز اسلامی هامبورگ منتشر شد. به همین مناسبت آئین رونمایی از این کتاب طی آئین ویژه ای در هامبورگ رونمایی می شود.

در اطلاعیه مراسم رونمایی از این کتاب آمده است: به لطف الهی پس از سه سال و اندی تلاش علمی پژوهشگران آکادمی اسلامی، سرانجام کتاب «مسجد آبی آلمان» آماده و به زیور طبع آراسته گردید. اینک با برگزاری آیین رونمایی از این کتاب ارزشمند، بار دیگر گرد هم می­آییم تا با حضور میهمانان و پیش­کسوتان مسجد، بر میثاق الهی خود برای حفظ و بالندگی این امانت بزرگ تأکید نماییم. بی شک حضور صمیمانه و امیدبخش شما بر شکوه این رویداد تاریخی خواهد افزود.

برخی از برنامه های آئین رونمایی از کتاب تقدیر امام مرکز اسلامی از مؤلف و دست اندرکاران تولید کتاب؛ ارائه گزارش از روند تألیف و چاپ کتاب؛ برگزاری نمایشگاه منشورات مرکز اسلامی؛ نمایش آلبوم عکس ­های تاریخی کتاب مشتمل بر تصاویر فعّالان مسجد در گذشته و حال اعلام شده است.

این مراسم روزشنبه 10 اکتبر 2015 (برابر شنبه 18 مهر)، ساعت 16 ـ   18 در مرکز اسلامی هامبورگ، سالن گفتگوی ادیان و مذاهب برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha