پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جشنواره غدیر

حوزه/ افتتاحیه چهارمین جشنواره سالیانه غدیر فردا سه شنبه در حرم مطهر امام علی(ع) برگزار خواهد شد و برنامه دومین روز این جشنواره نیز برپایی نمایشگاه عکس و نشست رسانه ای خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آستان مقدس علوی اعلام کرد چهارمین جشنواره سالانه غدیر فردا سه شنبه در حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) برگزار می شود.

فائق الشمری رئیس مرکز تبلیغات حرم مطهر در این زمینه اعلام کرد: به خواست خداوند متعال روز سه شنبه 14 مهر چهارمین جشنواره غدیر در صحن شریف علوی برگزار می شود و مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور رسانه ها و شخصیت های رسمی و اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه دومین روز جشنواره نیز افتتاح نمایشگاه عکس و برپایی نشست مطبوعاتی خواهد بود و در حاشیه این جشنواره نیز اهالی مطبوعات عهدنامه ای را در حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) امضا می کنند تا بر اساس آن در کار رسانه ای خود وحدت عراق را حفظ کنند و برای ایستادگی در برابر دشمنان عراق و حمایت از نیروهای مسلح و بسیج مردمی در جنگ با تروریست های داعش تلاش کنند. اهالی رسانه همچنین به موجب این عهد، متعهد خواهند شد به مبانی اخلاقی کهن جامعه عراق پایبند باشند.

از سوی دیگر حیدر رزاق شمران مسئول تبلیغات دیجیتال حرم مطهر گفت: بخش اخبار وابسته به این شعبه تمام فعالیت ها و اخبار مربوط به جشنواره را پوشش خواهد داد و کارکنان بخش شبکه امام علی(ع) نیز پایگاه خاصی را برای پوشش اخبار این جشنواره اختصاص داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha