جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: آل سعود با بی لیاقتی در اداره مناسک حج، سرزمین مکه و منا را برای حجاج مسلمان ناامن کرده و جان هزاران حاجی مسلمان را قربانی بی تدبیری خود کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی امروز در مراسم تشییع پیکر یکی از حجاج لرستانی، با اشاره به اینکه این فاجعه دارای ابعاد گسترده ای است، اظهارداشت:این فاجعه عظیم قلب میلیونها مسلمان را در سراسر دنیا جریحه دار کرد و باعث شد آل سعود روز به روز در بین مردم منفورتر شود.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از سران کشورهای اسلامی و مجامع بین المللی در قبال جنایت اخیر آل سعود سکوت اختیار کرده اند، افزود:آل سعود با بی لیاقتی در اداره مناسک حج سرزمین مکه و منا را برای حجاج ناامن کرده و جان هزاران حاجی را قربانی بی تدبیری خود ساخت.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه آل سعود با هشدار مقام معظم رهبری دچار وحشت شد و تصمیم گرفت پیکرهای حجاج را با احترام به میهن برگرداند تصریح کرد:آل سعود می خواست تمام پیکرهای مطهر حجاج را در یک گور دسته جمعی دفن  و بی رحمی خود را تکمیل نماید.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه  دولت عربستان اعلام کرده که ایران به دنبال برداشت سیاسی از این قضیه و تبعیض در اداره حج است، ابراز داشت: آل سعود باید بداند ایران تنها به دنبال امنیت حجاج است و می خواهد حجاج مسلمان با امنیت کامل به انجام مناسک حج بپردازند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون اعتراض اکثر کشورهای دنیا به این فاجعه شدت گرفته است، خاطر نشان کرد:اکثر کشورهای اسلامی نیز بر این باورند که این حکام ستمگر لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه مکه و مدینه متعلق به تمام مسلمانان است، افزود:تمام کشورهای اسلامی باید در این دو شهر مقدس نماینده داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی یادآور شد: حکام ستمگر و بی رحم آل سعود بدانند بزودی ریشه حکومت خود را از بیخ و بن برخواهند کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha