شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 359493
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
حجت الاسلام محمد سوری - امام جمعه پلدختر

امام جمعه پلدختر، با بیان اینکه عذاب الهی دامنگیر حکام ستمگر آل سعودخواهد شد گفت: فاجعه منا و کشتار هزاران حاجی مسلمان مقدمه ای برای نابودی و زوال حکومت عربستان و آل سعود است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امروز در جمع مدیران شهرستان پلدختر با بیان اینکه آل سعود باید نسبت به فاجعه غم انگیز و دردناک منا پاسخگو باشد، ابراز داشت: این فاجعه دردناک چهره وهابیت و حکام بی رحم آل سعود را به دنیا نشان داد.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی خواستار وجود مسلمانانی همچون مسلمان نماهای آل سعود است اظهار داشت: استکبار جهانی باید بداند مسلمانان با بصیرت و آزاده جهان هرگز زیر بار استعمار و زور نخواهند رفت.

امام جمعه پلدختر، با اشاره به وقوع چندین حادثه پی در پی در حج امسال یادآور شد:آل سعود بداند با این بی خردی و بی کفایتی ها راه به جایی نمی برد و به زودی عذاب الهی دامنگیر این حکام ستمگر خواهد شد.

حجت الاسلام سوری، با بیان اینکه در قرآن کریم نیز  تاکید شده که تولیت مسجد الحرام به متقین اختصاص دارد اظهار داشت:حکام آل سعود نشان دادند که لیاقت اداره مناسک حج را ندارند و باید اداره مناسک حج به شورای کشورهای اسلامی واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی حامی درجه یک آل سعود است بیان داشت:حکام آل سعود با کمک هم پیمانان خود امروز فجیع ترین حملات را به مردم مظلوم یمن روا می دارند ولی نمی دانند به زودی مورد غضب پروردگار قرار خواهند گرفت.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه آل سعود نباید با فرافکنی از زیر بار مسئولیت فاجعه منا شانه خالی کند یادآور شد:آل سعود بداند مردم مسلمان و بیدار جهان بخصوص مردم فهیم جمهوری اسلامی به سادگی از علت این فاجعه نخواهند گذشت.

حجت الاسلام سوری در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به حکام آل سعود گفت:رهبر فرزانه انقلاب در روزهای اخیر اقتدار ،صلابت و عزت ایران اسلامی را به همه جهان نشان داد و با این سخنان معظم له آل سعود تصمیمات لازم را نسبت به بازگشت پیکرهای مطهر حجاج اتخاذ کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha