جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روحانیون و دانش آموزان

حوزه/ مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس با تاکید بر این که تربیت دینی دانش آموزان تنها با بخشنامه محقق نمی شود، خواستار تقویت همکاری های حوزه و آموزش و پرورش شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از شیراز، حمیدرضا آذری، امروز در هفتمین نشست دبیران کمیته های همکاری حوزه و آموزش و پرورش منطقه سه کشوری، در سالن میرزای شیرازی باشگاه فرهنگیان شیراز، با اشاره به این که رسالت اساسی آموزش و پرورش، تربیت دینی دانش آموزان، ابراز داشت: اگر به نیازهای دانش آموزان توجه کرده و به آنها پاسخ موثر دهیم، بسیاری از مشکلات مدارس حل می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، دانش آموزان را آینده سازان جامعه معرفی کرد و افزود: آثار شهید شهید مطهری می تواند منابع خوبی در راستای توجه به نیازهای فکری دانش آموزان باشد.

وی با تاکید بر این که مسائل تربیتی دانش آموزان با بخشنامه حل نمی شود، ابراز داشت: در بحث تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند معجزه کند، بلکه همکاری خانواده ها و نهادهای مختلف از جمله حوزه های علمیه و روحانیون را می طلبد.

آذری با اشاره به این که خانواده اولین و تاثیرگذارترین نهاد تربیت فرزندان و دانش آموزان است، گفت: متاسفانه براساس آمارهای اعلام شده از هر 5 ازدواج، یکی طلاق می انجامد، لذا فرزندان طلاق که وارد مدرسه می شوند با چه شرایطی تحصیل می کنند، باید به این آسیب ها توجه جدی داشت.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha