پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
باقر درویش

حوزه/ باقر درویش گفت: شیخ حسن عیسی همواره خواستار راه حل سیاسی برای بحران بحرین بود و اقدامات و تصمیمات دادگاه درباره ایشان از نظر قانون بین الملل باطل است و نشان از فقدان اراده جدی رژیم برای آشتی ملی دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» باقر درویش مسئول رسانه ای انجمن حقوق بشر بحرین تاکید کرد: حکم تمدید بازداشت شیخ حسن عیسی، روحانی شیعه بحرینی و از سران جمعیت الوفاق بحرین، اهانتی آشکار به مفاد بیانیه بین المللی صادر شده از سوی 33 کشور جهان می باشد و ما خواستار آزادی فوری وی می باشیم.

وی روز چهار شنبه در پایگاه انجمن حقوق بشر بحرین نوشت: شیخ حسن عیسی همواره خواستار راه حل سیاسی برای بحران بحرین بود و اقدامات و تصمیمات دادگاه درباره ایشان از نظر قانون بین الملل باطل است.

درویش در ادامه، استمرار آل خلیفه به سیاست حمله به شخصیت های انقلابی را به شدت محکوم کرد و آن را نشانه این دانست که رژیم به دنبال مصالحه و آشتی ملی نیست و در این زمینه اراده ای جدی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: رژیم بحرین باید به توصیه های بیانیه کشورهای بین الملل درباره زندانیان آزادی بیان احترام بگذارد و دست از نقض این قوانین بردارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha