پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مبلغان عراقی

حوزه/ شیخ کربلایی گفت: تمام مبلغان باید عنایت ویژه ای به تبلیغ داشته باشند و خود را برای انجام این وظیفه مهم آماده کنند و مقدمات و ابزارهای لازم برای تبلیغ را فراهم سازند و دراین راه از قرآن کریم و دستورات منطبق بر فطرت اسلام نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، بخش امور دینی آستان مقدس حسینی در آستان ماه محرم، ششمین همایش سالیانه ویژه مبلغان را در سالن خاتم الانبیا در حرم مطهر حسینی برگزار کرد. در این همایش مبلغان مرد و زن از استان های مختلف عراق حضور داشتند.

شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی و تولیت آستان مقدس حسینی در این همایش گفت: بر هیچ یک از مبلغان پوشیده نیست که کار تبلیغ از اهمیت و قداست ویژه ای برخوردار است، زیرا امتداد رسالت انبیا است و علما وارثان انبیا هستند و مبلغ کسی است که بخشی از نقش علما را ایفا می کند و از این رو مبلغان هم از صفات علما از جمله قداست آنها برخوردار هستند و البته مبلغان همواره باید به تحصیل علمی و تهذیب عملی اهتمام داشته باشند.

وی افزود: تمام مبلغان باید عنایت ویژه ای به تبلیغ داشته باشند و خود را برای انجام این وظیفه مهم آماده کنند و مقدمات و ابزارهای لازم برای تبلیغ را فراهم سازند و دراین راه از قرآن کریم و دستورات منطبق بر فطرت اسلام نهایت استفاده را ببرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha