جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ آیت اله بشیر النجفی با اشاره سقوط برخی شهرهای عراق به خاطر خیانت افراد و مسئولان گفتند: خیانتکاران نیز باید مانند مفسدان اقتصادی محاکمه و مجازات شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ریان الکلدانی فرمانده گردان های بابلیون به همراه گروهی از نیروهای بسیج مردمی عراق با آیت الله بشیر النجفی دیدار کردند.

آیت الله النجفی در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه بسیج مردمی در دفاع از عراق و مقدسات آن گفت: عراق کشوری است که همه ما با طوایف و ادیان مختل می توانیم در آن جمع شویم و زندگی کنیم و امنیت داشته باشیم چراکه این کشور از ویژگی های منحصر به فرد جغرافیایی و تاریخی و اقتصادی برخوردار است و مردم عراق نیز مردمی با اندیشه و فرهنگ هستند، اما عراق با وجود برخورداری از این سرمایه ها پس از سرنگونی نظام صدام هنوز پیشرفت نکرده و در جای خود باقی مانده است.

ایشان افزود: به خاطر اوضاع عراق و ناتوانی عراق برای تامین نیازهای خود نگران و ناراحتیم و می بینیم که عراق به بازاری برای فروش کالاهای غربی تبدیل شده است.

این مرجع تقلید در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به سقوط برخی شهرهای عراق به خاطر خیانت افراد و مسئولان گفتند: خیانتکاران نیز باید مانند مفسدان اقتصادی محاکمه و مجازات شوند.

ایشان خاطر نشان کردند: بسیج مردمی مایه خیر و برکت برای عراق هستند؛ چراکه این نیروهای داوطلب نسبت به کشور و مقدسات  برادران خود غیور هستند و من نیز امیدوارم بتوانم در کنار شما در میدان جنگ حاضر شوم و پرچم عراق را در دست بگیرم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha