جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ گردهمایی بزرگ مبلغان ماه محرم

حوزه/ وزیر اطلاعات در جمع مبلغان ماه محرم از رویه برخی سخنرانان و مداحان اهل بیت(ع) گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام و المسلمین علوی در بخشی از سخنان خود در گردهمایی امروز مبلغان ماه محرم که در فیضیه برگزار شد، سخن به گلایه از برخی سخنرانان و مادحین گشود و بیان داشت: واقعاً جای این سوال وجود دارد که چرا ما در منابر از آیات و روایات اهل بیت(ع) آن طور که باید و شاید استفاده نکنیم.

وی افزود: چندی پیش در جلسه یکی از منبری های معروف بودم که اتفاقاً سهم نسبتاً زیادی هم در برنامه های صدا و سیما دارد ؛ نکته ای که برای من جالب و البته تاسف آور بود این که در آن سخنرانی 40 دقیقه ای، ایشان حتی یک روایت و حدیث هم نخواند . نباید این طور باشد ، مگر مردم علاقه مند به سلیقه من و شما هستند که این طور رفتار کنیم.

عضو خبرگان رهبری همچنین ادامه داد: از سویی متاسفانه بعضی مواقع می بینیم که برخی از مجالس مداحی نیز گرفتار صرف شور و احساسات شده که چندان عمقی هم ندارد و این ها واقعاً خطرناک است .

وی بیان داشت: آنچه مهم است این که ما چه در منابر و چه مداحی ها بکوشیم با بهره گیری از استدلال و منطق اسلامی و همچنین با تکیه بر قرآن و حدیث با مردم سخن بگوییم و بکوشیم در کنار شور ، شعور حسینی آن ها را نیز افزایش دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha