چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محسن حیدری - خوزستان

حوزه/ امروز مردم دنیا نیازمند دریافت پاسخ سئوالات فکری و عقیدتی خود هستند و اقدام مناسب حوزه های علمیه در این زمینه، راهگشای بسیاری از گره های فکری در سطح جهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، اولین دوره دانش افزایی معاونین پژوهش مدارس علمیه استان خوزستان، با هدف ارتقاء سطح پژوهشی مدارس و طلاب، و آشنایی با روش های نوین پژوهشی، با حضور دو تن از کارشناسان معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور، در اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری، عضو خبرگان رهبری با حضور در جمع معاونان پژوهش مدارس علمیه خوزستان، در سخنانی  گفت: امروز مردم دنیا نیازمند دریافت پاسخ سئوالات فکری و عقیدتی خود هستند و اقدام مناسب حوزه های علمیه در این زمینه، راهگشای بسیاری از گره های فکری در سطح جهان خواهد بود.

وی همچنین با تقدیر از اهتمام مدیریت حوزه به عرصه پژوهش، بر ضرورت توجه حوزویان به نیازهای روز بین المللی در ارائه مقالات پژوهشی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور، مدیرحوزه علمیه خوزستان نیز پرداختن به مقوله پژوهش را بسیار مهم خواند و گفت: حوزه بالنده و موفق حوزه ای است که چشم انداز مناسبی برای امور پژوهشی تدوین کند.

بر پایه این گزارش، در این کارگاه حجت الاسلام والمسلمین رفیعی، مدیرکل امور پژوهشی معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور و حجت الاسلام سبحانیان، از کارشناسان پژوهش، به عنوان اساتید دوره دانش افزایی، آخرین شیوه های پژوهش را ارائه دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha