پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام حاجتی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی بابیان این‌که دشمنان از چیزی فراتر از سلاح هسته‌ای که مقام معظم رهبری استفاده و به‌کارگیری آن را حرام اعلام کرده‌اند، می‌ترسد، گفت: مایکل هایدن، رییس اسبق سیاه، اعلام می‌کند که «روی ایران هسته‌ای تمرکز نکنید؛ چراکه مشکل ایران هسته‌ای نیست! مشکل خود ایران است».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام‌جمعه موقت اهواز، در تجمع طلاب و روحانیون مدارس علمیه اهواز  که با عنوان «تجمع امت حزب‌الله برای مقابله با راه‌های نفوذ با دشمن» برگزار شد، اظهار داشت: هدف از تجمع ما در این مکان مقدس، در مرحله نخست عهد و پیمانی مجدد با مقام معظم رهبری، نایب بر حق آقا امام زمان(عج) بوده و پس از آن اعلام این مهم است که امت حزب‌الله اهواز از طلبه و روحانی گرفته تا بسیجی و دانشجو هیچ‌گاه رهبر و مقتدایش را تنها نمی‌گذارند و در هر زمان، مکان و موقعیت زمانی بر این عهد استوار است.

وی با تأکید بر این‌که امت حزب‌اللهی خوزستان، هیچ‌گاه از عهد خود کوتاه نمی‌آیند، گفت: این جماعت بیدار و ولایتمدار در مسجد ارشاد اهواز جمع شده‌اند تا از صمیم جان با صدای بلند فریاد «لبیک یا خامنه‌ای» سر دهند و به‌یقین نیز پای این لبیک بلند تا آخرین قطره خون خود خواهند ایستاد.

علم از دست علمداران مدافع حرم به زمین نخواهد افتاد

استاد حوزه علمیه خوزستان، تصریح کرد: ما آمده‌ایم تا بگوییم اگرچه علم از دست علمدار عشق، حاج حسین همدانی افتاد، اما تا مادامی‌که مردان غیور و ولایتمداری همچون خوزستانی‌های قهرمان وجود دارند، این علم بر زمین نخواهد افتاد و توسط بزرگ‌مردان دیگری افراشته خواهد شد.

فریادهای «مرگ بر آمریکا» صدای طلاب و دانشجویان یک ملت است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، با تأکید بر این‌که اینجا مأمنی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای بزرگ ‌راه روشن انقلاب است، اظهار داشت: آن‌هایی که باید پیام این جلسه را بشوند، بدانند که این فریادهای «لبیک یا خامنه‌ای» و «مرگ بر آمریکا» صدای طلاب و دانشجویان یک ملتی است که بارها و بارها در آزمایش‌های گوناگون ولایت مداری خویش را به جهانیان ثابت کرده است.

دیگر حسین به مسلخ و قتل گاه نخواهد رفت

امام‌جمعه موقت اهواز، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که «عاشورایی باشید تا زمینه حجت حق مهدی موعود فراهم آید»، تصریح کرد: إن شاءالله و به حول قوه الهی ملت شهیدپرور خوزستان عاشورایی بوده و عاشورایی خواهد ماند و دیگر اجازه نخواهند داد که شمرهای زمانه، همچون گذشته حسین را به مسلخ ببرند.

وی بابیان این‌که دیگر علت ما از حضور در این مکان، اعلام وفاداری خود به آقا اباعبدالله الحسین(ع) با گفتن ذکر شریف «کلنا عباسک یا حسین» است، به فرازی از وصیت‌نامه شهید حاج حسین همدانی اشاره کرد و گفت: ایشان در بندی از این وصیت‌نامه خویش، خطاب به جوانان ملت ایران بیان می‌کنند که «عشق به ولایت را در درون خود پرورش دهید و از ولایت‌فقیه تبعیت کنید که سعادت دنیا و آخرت شما در این است»؛ پس بر شما جوانان باد تبعیت از راه این شهید والامقام که یقیناً سعادت شما در این است.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی، با اشاره به پروژه نفوذ که حضرت آقا چندی پیش در سخنان خود مطرح کرده بودند، تصریح کرد: این پروژه نفوذ، استراتژی جدیدی پس از پروژه‌هایی است که توسط ملت و رهبر مقتدر جمهوری اسلامی ایران خنثی‌شده و هم‌اکنون نیز در حال اجرا می‌باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، بابیان این‌که ما نسبت به مسأله برجام حرف برای گفتن زیاد داریم، گفت: اعتقاد ما بر این است که برجام نه یک جام زهر است و نه یک فتح الفتوح! اما آن چیزی که مهم است پروژه نفوذ دشمن پس از برجام بوده و باید نسبت به این مسأله هوشیار و آگاه بود.

اجازه نفوذ نخواهیم داد

امام‌جمعه موقت اهواز، با تأکید بر این‌که واژه «شیطان بزرگ، ابداعی بسیار عجیب از امام خمینی(ره) بود»، اذعان داشت: مقام معظم رهبری در سخنان خویش، تذکر داده‌اند که «برخی‌ها قصد دارند چهره آمریکا را بزک و با برخی تحلیل‌های ساده‌انگارانه سعی در تحریف تاریخ و تمدن اسلام دارند»؛ آنان بدانند، همان‌طوری که امام خمینی(ره) تا آخرین لحظات عمرشان به شعار «آمریکا شیطان بزرگ است» پایبند بودند؛ ما نیز اجازه مذاکره با آمریکا را نخواهیم داد.

وی در ادامه گفت: برادران و خواهران ایمانی! مراقب باشید تا مبادا خدایی ناکرده گوش‌هایمان به‌مثابه گوش‌هایی شود که محب پیامبر بودند اما در همان زمان صدای فرزند رسول خدا را شنیدند و به آن بی‌اعتنایی کردند!.

مهمترین هدف دشمن بر زمین زدن پرچم‌های یا اباعبدالله الحسین است

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی، با اشاره به پروژه بسیار مهم جنگ نرم دشمن، گفت: مقام معظم رهبری در خصوص پروژه جنگ نرم دشمن که قصد استحاله جمهوری اسلامی ایران را دارد، تذکرات فراوانی داده و بدین دلیل نیز ما باید هوشیار و بیدارباشیم؛ چراکه امروز، مهم‌ترین هدف دشمن، به زمین زدن همین پرچم‌های یا اباعبدالله الحسینی است که در کنار پرچم‌های مرگ بر آمریکا به اهتزاز درآمده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، ادامه داد و افزود: دشمن می‌خواهد نسل جوان جامعه بافرهنگ انقلابی بیگانه و از مساجد که سنگرهای کلیدی اسلام هستند، فاصله گیرند! پس حواستان را جمع کنید تا گرفتار این دام دشمن نشوید.

امام‌جمعه موقت اهواز، بابیان این‌که تاکنون برخی مسئولان وقت کشور نمره خوبی را دریافت نکرده‌اند، تصریح کرد: وقتی حضرت آقا بیان می‌کنند که «دشمن از طریق تغییر باورهای مردم و نسل جوان جامعه در حال پیگیر اهداف خویش است»، حاکی از آن دارد که برخی از مسئولان در این زمینه کم‌کاری و به‌نوعی سهل‌انگاری کرده‌اند.

وی، منفعت تعامل با کشورهای سلطه‌گر و القای این مهم به نسل جوان جامعه را از تحمیل فکری برخی بی‌بصیرتان و منحرفان راه امام و انقلاب دانست و تصریح کرد: به‌یقین قدم برداشتن درراه لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، گام مؤثری در از بین بردن دسیسه‌های دشمنان دارد.

اعتراف رئیس اسبق سیاه

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی، بابیان این‌که دشمنان از چیزی فراتر از سلاح هسته‌ای که مقام معظم رهبری استفاده و به‌کارگیری آن را حرام اعلام کرده‌اند، می‌ترسد، گفت: مایکل هایدن، رییس اسبق سیاه، اعلام می‌کند که «روی ایران هسته‌ای تمرکز نکنید؛ چراکه مشکل ایران هسته‌ای نیست! مشکل خود ایران است».

وظیفه جوان ایرانی چیست!؟

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، با طرح این سؤال که «وظیفه جوانان مؤمن ایرانی در این برهه حساس از تاریخ چیست و برای مقابله با راه‌های نفوذ دشمن در کشور چه باید کرد!؟»، پاسخ داد: معطوف کردن نگاهمان به درون، تقویت بنیه فکری وایمانی خویش و تقویت خط معنوی در جامعه اسلامی، از مهمترین راه‌های مقابله با دشمن بوده و در این زمینه روحانیت باید بیش از گذشته فعال و پویا باشد.

امام‌جمعه موقت اهواز، از پیام امام خمینی به مردم خوزستان سخن گفت و افزود: در آن دوران آغازین انقلاب، وقتی آیت‌الله موسوی جزایری به دیدار امام خمینی(ره) شرف یاب شدند، ایشان خطاب به آیت‌الله جزایری بیان می‌کنند که «سلام مرا به مردم خوزستان و اهواز برسانید و بگویید مقاوم باشید. شما پیروز هستید».

عزت ایرانی در مقابل ذلت آمریکایی

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی، با تأکید بر این‌که امروز ایران و ایرانی عزت دارد، گفت: ما امروزه به برکت همین امام و انقلاب به عزت رسیده‌ایم و این مهم تا جایی به‌پیش رفته که وقتی زیردریایی‌های آمریکایی قصد عبور از تنگه هرمز رادارند، باید به سطح آب بیایند و با زبان فارسی از پاسداران انقلاب اسلامی اجازه عبور بگیرند»؛ پس چرا برخی‌ها از موضع ضعف سخن می‌گویند و تا دشمن حرفی می‌زنند، دلشان می‌لرزد!؟.

به خدا ایمان قلبی داشته باشید

وی در پایان سخنان خود، با اشاره به فرازی از آیه 40 سوره حج مبنی بر این «لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه»، اظهار داشت: اگر مردم و مسئولان خدا را باور داشته باشند که «وَ كانَ حَقًّا عَلَینا نَصرُ المُؤمِنین»، پیروز میدان خواهند شد و این از وعده های برگشت‌ناپذیر خداوند متعال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha