جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار سلامی

حوزه/ جانشین فرمانده کل سپاه گفت: عاشورا با پیام الهی ماندگار شد و شهادت امام حسین(ع) و یارانش، آگاهانه و برای همه ما درس بود که بدانیم مسیر عزت و سربلندی از شهادت عبور می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، سردار حسین سلامی، صبح امروز در مراسم گرامیداشت سردار شهید حسین همدانی، در حسینیه ثارالله کرمانشاه، اظهار داشت : به برکت خون شهدا و فرمان مقام معظم رهبری، مقاومت اسلامی در منطقه پیروز است.

وی با بیان این که قدرت های استکباری نتوانستند به اسلام و انقلاب اسلامی ضربه ای بزنند، عنوان کرد: دشمنان با هر گونه فتنه و تهاجمی به اهداف شوم خود نرسیدند و نتوانستند به لطف خدا ضربه ای به اسلام بزنند.

جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: برنامه ها و استراتژی های دنیای غرب جز هزینه و دردسر هیچ فایده ای برای آنها در پی نخواهد داشت و با استناد به تاریخ می دانیم که با جهاد و شهادت می توان به عزت رسید.

سردار سلامی با اشاره با این که غرب تحت هیچ شرایطی نمی تواند هویت مسلمانان را از بین ببرد و یا به آن ضربه ای بزند، بیان داشت : تقابل اسلام و استکبار یک واقعیت جدی است.

وی به چهار جنگ رژیم صهیونیستی با حزب‌الله و نیروهای مقاومت اشاره کرد و افزود: صهیونیست‌ها در این چهار جنگ ضربه سنگینی از مسلمانان خوردند و رهبر شجاع و آگاه ما امروز سکان سفینه نجات مسلمین را به سمت ساحل نجات برعهده دارد و نقطه امید مسلمان است.

جانشین فرمانده سپاه یاد آور شد: با تدبیر ایران اسلامی، مستکبران در توطئه‌های خود گیر افتاده و پیکره بزرگ آنها عقل خود را از دست داده و دیگر توانی برای آنان باقی نمانده است.

سردار سلامی به درس های عاشورا نیز اشاره کرد و گفت: عاشورا با پیام الهی ماندگار شد و شهادت امام حسین (ع) و یارانش آگاهانه و برای همه ما درس بود که هیچ چیز نباید مانع ورود به عرصه جهاد و شهادت شود، زیرا مسیر عزت و سعادت از شهادت عبور می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سردار شهید همدانی از جمله دلیر مردانی بود که در دفاع از مظلومیت ملت‌های مسلمان، در صف اول خطر استاد و همواره لباس جهاد بر تن داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha