پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مظاهری - رحمانی فضلی

حوزه/ وزیر کشور در جریان سفر به استان اصفهان با حضرت آیت الله مظاهری از مراجع عظام تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان دیدار کرد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،  دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در جریان سفر به استان اصفهان، به دیدار حضرت آیت الله مظاهری رفت و پیرامون مسائل مهم داخلی و بین المللی با این مرجع تقلید گفتگو کرد.

افتتاح خط یک متروی اصفهان، شرکت در جلسه شورای اداری استان و دیدار با آیت‌الله طباطبائی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در اصفهان از دیکر برنامه‌های وزیر کشور بود.

در این سفر، معاونین هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای، امنیتی و انتظامی، عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور همچنین قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزیر کشور را همراهی می کنند.

وزیر کشور در افتتاح خط یک قطار شهری اصفهان با اشاره به این که کشور ما بر پایه مردمسالاری دینی اداره می شود و رقابت های سیاسی انتخاباتی باید با محوریت تقویت نظام و حفظ وحدت و انسجام صورت گیرد، گفت: باید تلاش کنیم تا در کنار نشاط سیاسی و رقابت های انتخاباتی، هر گونه اظهار نظر، انتقاد و مطالبه بر پایه وحدت ملی و انسجام نظام شکل بگیرد.

رحمانی فضلی تاکید کرد: هیچ عنصری نمی تواند خود را جایگزین عنصر قدرت ملی مبتنی بر وحدت و انسجام داخلی قلمداد کند وهمچنین هیچ عاملی نباید ما را دچار انشقاق ، تفرقه و اختلاف کند.

وی، تحقق موفقیت های نظام را در سایه هدایت های مقام معظم رهبری و مقاومت مردم عنوان کرد و گفت: با تحقق اقتصاد مقاومتی ، عزت، شکوه و رفاه مردم افزایش می یابد و می توانیم مقاومت اقتصادی کشور را در برابر دشمن بالا ببریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha