جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 360293
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
امام حسین علیه السلام

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد گفت: هیئت‌های مذهبی و منبرهای عزاداری سیدالشهدا(ع) مکانی برای سخنرانی سیاسی و بیان افکار و برنامه های این افراد نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام فرزاد منصوری، امروز در همایش عاشوراییان در خرم آباد گفت:به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد از منبر عزای سید و سالار شهیدان(ع) برای بیان نظرات و دیدگاه های افراد سیاسی استفاده شود.

وی با بیان اینکه مداحان نیز باید در انتخاب اشعار و مرثیه های خود به کتب های تاریخی و مذهبی با سند مراجعه کنند افزود:مدح هیات در رسای اهل بیت(ع) باید ولایت مداری،دشمن شناسی و بصیرت افزایی را در بین مخاطبان رواج دهد و همواره فرهنگ ظلم ستیزی و آزادگی را به گوش جهانیان برساند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه هیات مذهبی تیز باید با رعایت نظم و به دور از هر گونه تنش فعالیت  عزاداری خود را انجام دهند تصریح کرد: روسای هیات های مذهبی توجه به نماز اول وقت و همچنین اقامه با شکوه نماز ظهر عاشورا را در برنامه فعالیت هیات خود لحاظ نمایند.

حجت الاسلام منصوری، با اشاره به اینکه نماز ظهر عاشورا امسال با شکوه خاصی در مصلی الغدیر خرم آباد اقامه خواهد شد خاطر نشان کرد: مبلغان،سخنرانان و مداحان جایگاه و اهمیت نماز را به عنوان واجب الهی و مهمترین هدف قیام امام حسین(ع) در بین مردم تبیین کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha