پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت‌الله علی اصغر دستغیب

حوزه / تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: هرچند نظرهای موافق و مخالف در مسئله برجام وجود دارد، ولی وقتی طرح مورد نظر در مجلس به تصویب رسید و شورای نگهبان هم آن را تائید کرد، همه باید تابع قانون باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، در حرم حضرت شاه‌چراغ، با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که قضایای هسته ای نباید زمینه ساز دو دستگی در کشور شود، اظهار داشت: بی تردید وحدت و انسجام بین آحاد جامعه یکی از مهمترین ضروریات در همه اوقات است.

وی افزود: در حال حاضر که دشمنان اسلام و میهن اسلامی ما این چنین درصدد توطئه هستند، تبعا تفرقه ها و اختلافات زمینه ساز تاثیر و نفوذ نقشه های آن ها خواهد بود.

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: وقتی مسایلی از جمله مسئله برجام پدید می آید همه باید توجه داشته باشند که باید به آنچه وظایف آنهاست عمل کنند و در عین حال وحدت و اتحاد جامعه لطمه نبیند.

آیت الله دستغیب و نقش امامت و رهبری را یکی از بالاترین اموری دانستند که می تواند وحدت را در جامعه حفظ کند و بیان داشت: در حال حاضر رهبر معظم انقلاب هم در رهنمودها و توصیه ها و هم در شیوه عمل به طور کامل بر لزوم حفظ وحدت تاکید داشته اند.

وی ادامه داد: اگر نظرهای موافق و مخالف در مسئله برجام وجود دارد، وقتی طرح مورد نظر در مجلس به تصویب رسید و شورای نگهبان هم آن را تائید کرد، همه باید تابع قانون باشند که عمل به قانون نیز یکی دیگر از اموری است که می تواند وحدت را در جامعه تضمین کند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) اظهار امیدواری کرد: در سالی که به نام همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده همه به این مهم توجه داشته باشند و با توکل به خداوند و صبر و استقامت، راه را تا رسیدن به اهداف نهایی انقلاب اسلامی ادامه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha