پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسعود عالی

حوزه/ سرپرست مرکز جامع علوم انسانی گفت : پدیده دجال در آخر الزمان در بین مکاتب مسیحیت و مسلمانان شیعه و سنی مشترک است و اکنون دجال آخر الزمان در پی فروپاشی خانواده است.

به گزارش خبرنگار«حوزه» از یزد،  حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی به مناسبت ایام محرم به ویژه توجیه مبلغات به مناسبت این ایام در جمع بانوان مبلغه شهر یزد در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان، تربیت فرزندان در خانواده را حائز اهمیت خواند و گفت : تربیت در محیط خانواده در تیررس دجال آخرالزمان است و اکنون این دجال برای فروپاشی خانواده سربلند کرده است.

وی افزود : پدیده دجال در بین اهل تسنن و شیعه و حتی مکاتب مسیحیت نیز وجود دارد و اکنون این دجال سعی در تخریب محور خانواده یعنی «زن» دارد.

وی تصریح کرد : فروپاشی یک جامعه ناشی از فروپاشی خانواده در آن جامعه است زیرا در یک خانواده از هم پاشیده تربیت صحیح صورت نمی گیرد.

سرپرست مرکز جامع علوم انسانی اهم مصداق های فروپاشی خانواده را در یک جامعه شامل افزایش طلاق، قطع رحم و عاق شدن فرزندان و غیره برشمرد و گفت : این موارد از جمله نشانه های آخرالزمان است  و بروز این نشانه ها سست شدن بنیان خانواده را در پی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عالی ، یکی دیگر از نشانه های آخر الزمان را کشتار در مناطق مختلف جهان ذکر کرد و افزود : بر اساس روایات اسلامی،  جنگ فرهنگی در آخر الزمان از طرف شیطان راه اندازی می شود و در پی انحطاط دینداران تلاش می کند.

وی ابراز کرد : گرچه در غرب خانواده ها با مشکل روبرو هستند و دجال این بلای فروپاشی  را بر سر آنها آورده است اما در زمینه احترام به قانون و نظم عمومی خوش درخشیده اند در حالی که  اینها همان دستورات وتوصیه های دینی ماست که آنها انجام می دهند و ما از انجامش غفلت می کنیم. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha