چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمود رجبی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: اجرای حکم اعدام شیخ نمر بستر قیامی گسترده علیه ظلم و ستم آل سعود را در عربستان فراهم می کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن محکومیت تایید حکم اعدام این عالم برجسته عربستانی از سوی دادگاه های عالی و تجدید نظر این کشور بیان داشت: بی شک چنانچه حکم اعدام آیت الله نمر اجرایی شود، همین مساله زمینه ساز قیامی فراگیر در خود عربستان علیه حکام مستبد و خودشیفته سعودی خواهد شد، چرا که خون مظلوم به ناحق ریخته شده باعث خروش انسان های آزادی خواه و حقیقت طلب می گردد.

وی با بیان این که امروز نه تنها مردم منطقه، بلکه مردم خود عربستان نیز اعم از شیعه و سنی از فساد و ظلم حکام آل سعود به ستوه آمده اند ، افزود: حدود سه سال می شود که شیخ نمر در زندان های مخوف عربستان سعودی محبوس است و این در حالی است که گناه این عالم بزرگ شیعی، تنها هدایت و آگاهی بخشی به مردم بوده است و نه چیز دیگری.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: در برهه حساس کنونی ، جوامع اسلامی و به خصوص نهادهای مدعی حقوق بشری نباید به راحتی از کنار این موضوع گذشته و با بی تفاوتی باعث جری تر شدن ظالمان سعودی شوند بلکه می بایست قضیه را تا منتفی شدن قطعی حکم اعدام شیخ نمر ادامه دهند و کاری کنند که مسئولان عربستان حساب کار دستشان بیاید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha