جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 360883
۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
شیخ نمر جامعه مدرسین

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای، به تأیید حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر روحانی عربستانی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این اطلاعیه آورده است:

تأیید رأی ننگین دادگاه سعودی به اعدام روحانی مبارز جناب آقای شیخ نمر خشم مسلمانان جهان را برانگیخت. بی تردید این رأی در حالی صادر می‌شود که رژیم سفاک آل سعود روزانه ده‌ها مسلمان بی گناه را در یمن به خاک و خون می‌کشاند و نیز بی کفایتی خود را در فاجعه دردناک منا و جان باختن هزاران زائر بیت‌الله الحرام نمی‌پذیرد.

به راستی اعلام این حکم، جز برای سرپوش نهادن بر جنایات این رژیم در یمن و منا می‌باشد؟! نیز آیا گناه شیخ نمر و شیخ نمرها جز تلاش برای حقوق انسانی و اسلامی شیعیان مظلوم عربستان است؟!

و همچنین آیا چنین رژیمی می‌تواند خود را کلیددار کعبه و خادم حرمین شریفین بنامد؟

آنچه مسلم است آن است که رژیم سعودی – که خوش خدمتی خود را به آمریکای جنایتکار و رژیم‌صهیونیستی در طی سال‌ها و حوادث مختلف بر همگان ثابت کرده – اکنون در آستانه زوال قرار گرفته است و به سنت الهی، مظلومیت این روحانی مبارز و دیگر، خون به ناحق ریخته هزاران یمنی مظلوم و غربت اندوه بار هزاران زائر جان باخته در منا، روزی دامن این رژیم منحوس را خواهد گرفت و زمینه‌های نابودی آن را فراهم خواهد کرد.

ان شاءالله.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن تأیید رأی دادگاه سعودی به اعدام روحانی مبارز جناب آقای شیخ نمر، آزادی وی و خروش همه مسلمانان و علمای جهان اسلام را در برابر این رأی را خواستار است.

 

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

  محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha