جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روحانیون و دانش آموزان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر از اجرای طرح "تربیت مربی مدارس آموزش و پرورش" با شرکت بیش از ۷۰ طلبه خبرداد.

حجت‌الاسلام مرتضی خوشبین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اجرای طرح تربیت مربی مدارس، اظهارداشت: ازآنجایی‌که یکی از برنامه‌های اصلی مدرسه صاحب‌الزمان(عج) ماهشهر اعزام مبلغ به نقاط تبلیغی است و مدارس ابتدایی و دبیرستان ها از مهم‌ترین مراکز تبلیغی به شمار می روند، از این رو طرح تربیت مربی مدارس در دستور کار قرار گرفت.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر ادامه داد: این طرح به صورت تئوری و بعضاً عملی برای طلاب مدارس علمیه برادران و سپس خواهران در 7 جلسه برگزار شد.

وی با اشاره به مباحث مطرح‌شده در این طرح، گفت: در قالب این طرح نحوه برخورد و ارتباط با دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی آموزش داده شد تا إن شاءالله طلاب در برنامه‌های تبلیغی خود، با مشکل نحوه ارتباط‌گیری مواجه نشوند.

وی، شیوه بیان احکام و مباحث اخلاقی برای کودکان و نوجوانان را بخش دیگری از آموزش‌های ارائه‌شده در این دوره یک هفته‌ای اعلام کرد و افزود: استاد این دوره حجت‌الاسلام محمدی از قم بوده و خوشبختانه طلاب در این چند روز از کیفیت و مطالب مطرح شده در آن رضایت کامل داشتند.

حجت‌الاسلام خوشبین با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در طرح تربیت مربی مدارس، گفت: این طرح از اول ماه محرم با حضور 70 طلبه مدرسه صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر در پایان با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی این مدرسه، تصریح کرد: خوشبختانه مدرسه صاحب‌الزمان(عج)، یکی از مدارس فعال در زمینه اعزام مبلغ بوده و تا کنون مراکز زیادی تحت پوشش فعالیت‌های تبلیغی مدرسه قرار گرفته اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha